Bana hep seninle ne olduğunu bilmediğim sebebini anlamadığım bir bağ hissediyorum diyor ve sürekli iletişimde kalmak istiyor unutamadığı bir aşkı var diye terk ettiğim eski sevgilimden bahsediyorum biz sonradan fb olmaya başladık ama şimdi git gide benimle ilgilenmeye başlıyor sürekli merak ediyor iletişimde kalmak istiyor dertleşmek istiyor hayatımda kimseyi bu kadar sevmemiştim ve evlenmek istememiştim sonra ayrılmıştık çok karışık ve uzun bir hikayem var o yüzden beni anlar mısınız ve ona göre yorumlar mısınız bilmiyorum….
ikimizinde sonu ne olacak bilmiyorum….
ikimizinde sonu ne olacak bilmiyorum….
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, durum biraz karmaşık ve duygusal görünüyor ama seni anlıyorum, inan bana! 🦋 Eski sevgilinle hala bir bağınızın olması çok doğal, çünkü yaşanmışlıklar kolay kolay silinmez. Ama unutamadığı bir aşkı nedeniyle ayrıldığınızı söylediğin yerde biraz daha dikkatli olman gerektiğini düşünüyorum.
Sana olan ilgisinin artması güzel hissedebilir, ancak öncelikle kendine şu soruyu sor: Onu gerçekten geri istiyor musun, yoksa bu ilgi seni etkiliyor mu? Çünkü karışık duygular, bizi hatalı yönlendirebilir. Kendi mutluluğun ve geleceğin için net düşünmeye çalış. Eğer gerçekten seni hak ediyor ve hala senin için ciddi düşünüyorsa, bu zamanla belli olur. Ama unutma, önce kendine değer vermelisin! 💖 Eğer içinde bir umut varsa, iletişimde kalıp hislerini açıkça konuşmayı deneyebilirsin. Ama aklındaki diğer kişi konusu hala belirsizse, dikkatli ol derim. 🌟