3-4 aydır flörtüz öyle bi gün onla bi gün bunla olayım takılayım 3-5 kişiyle konuşayım kafasında birisi değil hayatımda biri olsun o olsun diye düşünüyor bana başından beri arkadaş kanka gözüyle bakmadığını söyledi ama sevgili gözüyle de bakmıyorum dedi bunu deme sebebi ikimizde şu anda sevgili olmak istemiyoruz flört aşamasını sevgili gibi yaşamak istiyoruz sevgili olmak bizim için ciddi ilişki demek sevgili olunca evlilik yolunda ilerlemek istiyoruz ama şu an ikimizde maddi manevi hazır olmadığımız için adını koymuyoruz şu an mesela el ele gezeriz sarılır öperiz beraber yattığımızda oldu her gün yazışırız görüşürüz görüntülü konuşuruz ben yazmasam o gün içinde yazar merak eder bana mesela tek konuştuğum sensin sadece sana içimden böyle yaklaşmak geliyor diyor niye dediğimde öyle geliyor diyor
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
olm bu nasıl flört etmek anlamis değilim yatiyosun kalkıyorsun sacmalik
Ya hareketler yaklaşımlar öyle evet ama ikimizde sevgililiğe ciddi ilişki gözüyle bakıyoruz evlilik yolunda ilerlemek yani onun içinde maddi manevi hazır değiliz zamanla olsun istiyoruz ama bir erkek bence bir şey hissetmediği kadına bu şekilde içinden gelerek yaklaşmaz böyle yaklaşmak içinden bile gelmez diye düşünüyorum herkesten farklı yaklaşıyor ne kadar sevgili gibi yaklaşmıyorum dese de öyle ama şu an sevgili olmak istemediği için mi öyle diyor merak ediyorum
Belki önemli bir yola girmek istiyor
Ya hareketler yaklaşımlar öyle evet ama ikimizde sevgililiğe ciddi ilişki gözüyle bakıyoruz evlilik yolunda ilerlemek yani onun içinde maddi manevi hazır değiliz zamanla olsun istiyoruz ama bir erkek bence bir şey hissetmediği kadına bu şekilde içinden gelerek yaklaşmaz böyle yaklaşmak içinden bile gelmez diye düşünüyorum herkesten farklı yaklaşıyor ne kadar sevgili gibi yaklaşmıyorum dese de öyle ama şu an sevgili olmak istemediği için mi öyle diyor merak ediyorum
Sevgili olmak istemediği için öyle diyor olabilir ama aynı zamanda koruyucu olmaya çalışıyor
Koruyuculuktan kastın ne peki
Ya o şey diye düşünüyor şu an ikimizde sevgililiğe ciddi ilişki gözüyle baktığımız için maddi manevi hazır değiliz ilerde hazır olduğumuzda belki bir konuda anlaşamayacağız bu sevgili olmamıza engel olacak ya da ne bilim konuşmayı kesmemizi gerektirecek bi kötü olay yaşarız konuşmayı keseriz o zaman da ya bak önceden biz birbirimize böyle demiştik ümit vermiştik ama olmadı deriz ve o zaman ben hem sana ünit verdim diye hem ben ümitlendim diye hemde seni kaybettim senle konuşmayı kestim diye çok üzülürüm demişti yani öyle başkası falan değil
Anladım hadi bakalım inşallah girersiniz güzel bir yola
Ne düşünüyorsun peki ister istemez bir kadın olarak öyle sevgili gibi görmüyorum yaklaşmıyorum demesine üzüldüm sonuçta benim bildiğim bir kadın içinde erkek içinde bir şey hissetmeyen erkek çapkın değilse yani amacı başka değilse ki konuştuğum kişi öyle birisi değil tek konuştuğu kadın varsa ve tek ona böyle içinden yaklaşmak geçiyorsa bir şeyler hissediyordur ama sevgililiğe ciddi ilişki gözüyle baktığımız için maddi manevi hazır değiliz ilerde hazır olduğumuzda belki bir konuda anlaşamayacağız bu sevgili olmamıza engel olacak ya da ne bilim konuşmayı kesmemizi gerektirecek bi kötü olay yaşarız konuşmayı keseriz o zaman da ya bak önceden biz birbirimize böyle demiştik ümit vermiştik ama olmadı deriz ve o zaman ben hem sana ünit verdim diye hem ben ümitlendim diye hemde seni kaybettim senle konuşmayı kestim diye çok üzülürüm demişti
Bekle bakalım ne olacak bekliyelim
Bekleyelim de öyle demesi üzdü işte anladın mı 🙄 ne düşünüyorsun bir erkek olarak
Aslında çok ılımlı yaklaşmış ama korkulsrı var bence
Sevgilisiniz işte.
Ya hareketler yaklaşımlar öyle evet ama ikimizde sevgililiğe ciddi ilişki gözüyle bakıyoruz evlilik yolunda ilerlemek yani onun içinde maddi manevi hazır değiliz zamanla olsun istiyoruz ama bir erkek bence bir şey hissetmediği kadına bu şekilde içinden gelerek yaklaşmaz böyle yaklaşmak içinden bile gelmez diye düşünüyorum herkesten farklı yaklaşıyor ne kadar sevgili gibi yaklaşmıyorum dese de öyle ama şu an sevgili olmak istemediği için mi öyle diyor merak ediyorum
Belki de başkası olursa diye yol yapıyordur 🤷🏻♂️
Ya o şey diye düşünüyor şu an ikimizde sevgililiğe ciddi ilişki gözüyle baktığımız için maddi manevi hazır değiliz ilerde hazır olduğumuzda belki bir konuda anlaşamayacağız bu sevgili olmamıza engel olacak ya da ne bilim konuşmayı kesmemizi gerektirecek bi kötü olay yaşarız konuşmayı keseriz o zaman da ya bak önceden biz birbirimize böyle demiştik ümit vermiştik ama olmadı deriz ve o zaman ben hem sana ünit verdim diye hem ben ümitlendim diye hemde seni kaybettim senle konuşmayı kestim diye çok üzülürüm demişti yani öyle başkası falan değil
Yahu hayat kısa anı yaşayın gitsin 😆
Bizde zamana bırakıp anı yaşamaya karar verdik zaman göstersin işte peki en son yazdığım hakkında ne düşünüyorsun
Çok fazla ince düşünüyor.
Evet orası öyle ama bir yandan iyi bir şey çünkü toplumumuzda düz mantık erkek çok fazla genelde kadınlar daha detaylı düşünüyor ve böyle detaylı düşünen erkek iyi
Sana bir şey daha danışacağım biz bunla 1 haftadır görüşmüyoruz ikimizde çalışıyoruz ben geç çıkıyorum yorgun oluyorum izin günlerimizde çakıştı ben avm çalışanıyım benim çalıştığım yerin karşısında arkadaşının yanına günü birlik çalışmaya geldi ben ona sabahtan beri beraber yemek yiyelim diyorum ama önemli olan yemek yemek nerde yediğin değil beraber olmak istedim oda tamam demişti sonra bunun arkadaşı bunu salmamış arkadaşı dedi o gelmek istedi ben yollamadım dedi sonra bizde telde konuşuyorduk sen gelir misin dedi bende yok siz yiyin o zaman dedim oda gel dedi gelmicem dedim ordan sinirlendi işte çok uzatıyorsun gel işte diye bende ona dedim arkadaşını sorun etmiyorum sadece beraber olalım istedim nerde yediğimiz ya da yemek yiyip yememek sıkıntı değil dedm arkadaşın aeni işsiz kaldın yanına çağırmış ayıp olmasın diye onla yedin ben sana bir şey demiyorum dedim ona şöyle bir şey var ne kadar açıklama yaparsan yap konuyu kapatıp siniri geçene kadar konuşmak istemez şimdi de bana şu an konuşmak istemiyorum gerginim dedi bende sinirin geçince sen yaz o zaman dedim iyi günler dedi onun bu huyunu sevmiyorum ne yapabilirim sence
Uygun bir ortam kovala, ayarla, başbaşa konuşun.
Bu konuyu konuşunca daha çok geriliyor o kendiliğinden sinirim geçsin kafasında ne kadar çok konuşursan o kadar geriliyor siniri geçmiyor açıklama yapsan da geçmez o kendiliğinden geçer meselabiz onla kavga etmiştik herkesin içinde yani tamamen konuşmayı kesmeye bile gidiyordu konu ama sonra ben ona beraber bir şeyler yapalım mı demiştim onun iş çıkışına gitmiştim onun arkadaşı var tek yaşıyor orada üçümüz içmiştik o zaman kendi gelip sarılmıştı o zaman çok sinirliydi gergindi mesela bi anda düzelmiştik ben beklemiyordum o gün hatta hiç kpnu bile açılmamıştı şu an içimden konuşmak pek gelmiyor dedi sinirin geçince sen yaz o zaman dedim iyi günler dedi bana soğuk konuşuyor şu an
Sal gitsin o zaman
Öyle demek kolay tabi
Lafı çok dolandırıyor sanki.
Lafı dolandırmıyor da ben konuyu açıyorum oda konu kapansın istiyorum konuyu konuştukça siniri geçmiyoe çünkü şu anda da konuşmuyoruz dün yazdım bi soğuktu bilmiyorum
Değişik