Çapkın olmayan bir erkek bir şeyler hissettiği için mi içinden yakınlaşmak gelir?

3-4 aydır flörtüz öyle bi gün onla bi gün bunla olayım takılayım 3-5 kişiyle konuşayım kafasında birisi değil hayatımda biri olsun o olsun diye düşünüyor bana başından beri arkadaş kanka gözüyle bakmadığını söyledi ama sevgili gözüyle de bakmıyorum dedi bunu deme sebebi ikimizde şu anda sevgili olmak istemiyoruz flört aşamasını sevgili gibi yaşamak istiyoruz sevgili olmak bizim için ciddi ilişki demek sevgili olunca evlilik yolunda ilerlemek istiyoruz ama şu an ikimizde maddi manevi hazır olmadığımız için adını koymuyoruz şu an mesela el ele gezeriz sarılır öperiz beraber yattığımızda oldu her gün yazışırız görüşürüz görüntülü konuşuruz ben yazmasam o gün içinde yazar merak eder bana mesela tek konuştuğum sensin sadece sana içimden böyle yaklaşmak geliyor diyor niye dediğimde öyle geliyor diyor

Çapkın olmayan bir erkek bir şeyler hissettiği için mi içinden yakınlaşmak gelir?
Cevapla