Boşanmak için iki tarafın kabul etmesi şartı aşırı saçma değil mi?

ben niye onun keyfini bekliyorum! belki sırf takıntılı diye bırakmıyor veya da sinir olduğu için bağ olmak istiyor. iki tarafın ortak rızası kadar saçma sapan bir şey yok! tek kişi istese bile derhal kabul olmalı ne gerek var bu kadar mahkeme bilmem ne işine.

Güncellemeler
10 ay
bu davalara mahkemelere ne gerek var. tek kişi istemiyorum derse derhal bitebilmeli. hiç sevmedim bu saçma sapan işleri.
Güncellemeler
10 ay
iki tarafın rızası ne saçma iş öyle. bir kez yapıştım tekrar bırakmam diyorlar yasalarda bunlara o hakkı veriyor.
Boşanmak için iki tarafın kabul etmesi şartı aşırı saçma değil mi?
Cevapla