30 yaşına kadar bekar kalan kadınlar bunu neden siteye yazıyorlar?

Allah aşkına bu tarz şeyleri siteye yazıp durmayın ya.

Burada ezik gibi 30 32 yaşımdayım kimseyle evlenemedim filan yazıp teselli arıyorsunuz. Sonra birileri çıkıp öyle biri olmasanız bile sizin o yaşa kadar sağda solda sürttüğünüzü bu yüzden evlenmediğinizi bundan sonra da kör topal adamlara kalacağınızı yazıyor moralinizi bozuyor.

Herkes sizin babanızın oğlu kızı mı ki sizin derdinizi dert edinsin? Tam aksine karşı cinsten yana yüzü gülmemiş fesat tipler için eğlence malzemesi oluyorsunuz.

30 yaşına kadar bekar kalan kadınlar bunu neden siteye yazıyorlar?
Cevapla