Kadınların 30'lu yaşlarında bekar olmasının nedenleri nelerdir?

Merhaba KizlarSoruyor Ailesi,

Geçen gün erkekler için bu soruyu sormuştum şimdide adaletsizlik olmasın kadınlar için soruyorum. Ama ben bunun nedenini kadınların ekonomik özgürlük, evlilik kötü, bir erkeğin kahrını mı çekeceğim? Gibi düşüncelerinden geliyor aslında kötü gördüğümüz evliliğin güzel tarafları da vardır hiç bunları düşünmüyoruz.

Kadınlar neden evlenmekten kaçıyor?

Kadınların 30lu yaşlarında bekar olmasının nedenleri nelerdir?
Kadınların 30lu yaşlarında bekar olmasının nedenleri nelerdir?
25 Nisan 2021 Pazar Saat 14:31
Güncellemeler
+1 yıl
@Aşka_Aşuk @Yeşil121 @youngblue saçma sapan yorumlar yaptığınıız için yorum ve görüşleriniz kaldırıldı. Kadın erkek saçma sapan sataşma ve polemik amaçlı yorumlar kaldırılır bilginize iyi günler..
Güncellemeler
+1 yıl
@Aşka_Aşuk Soru güncelleştirme yaparken yanlış anlamaya neden olduğum için de sen özür dilerim kardeşim agresif bir tavır içinde oldum. Senin yaptığında herhangi bir yanlış yoktu ben gereksiz yere tepki gösterdim. Kendisi sevdiğim birdir yanlış anlama olmasın.
Sorularıma her zaman bekliyorum.
Kadınların 30'lu yaşlarında bekar olmasının nedenleri nelerdir?
Cevapla