Tanıştığım erkekler yaşımdan dolayı evlilik beklediğimi düşünüyor ağzımı arıyor ne yapmalıyım?

kesin evlilik için konuşuyorsundur iması yapıyorlar artık ben utanmaya başladım yani normal şekilde tanışıp anlaştığım biri mi olacak diye bakamıyorum konu buna geliyor hep bi sorgulama ben de artık yazmak istemiyorum yeni biriyle tanışmak işkenceye döndü

Güncellemeler
10 ay
arkadaşlar zaten adamlar evlenmek istiyodundur kesin sen heheh şeklinde korkarak yaklaşıyor diyorum zaten neden benle evlenmek istiyorlar demişim gibi yorum yapıyosunuz diyorum ki her tanıştığıma yok evlilik meraklısı değilim açıklaması yapmak zorunda kalıyorum ama bu da tuhaflaştırıyo diyalogu soğutuyo
Tanıştığım erkekler yaşımdan dolayı evlilik beklediğimi düşünüyor ağzımı arıyor ne yapmalıyım?
Cevapla