Neden 30 yaşında saçı kıçı ağarmış adamlar evlenme teklifi ediyor 19 yaşındayım?

19 yaşındayım. Gelen talipler 30 ,32 yaşında oluyor bazen.. okumadım diye kıçı başı ağırmış adam mı alacağım.. eski de kaldı o yaş farkları şimdi dengi dengine her sey.. kendisi her şeyi yaşamış , gününü etmiş 30 yaşına kadar , en fazla 23 24 yaşında biri olabilir. Okumadım diye mi böyle yaşlılar geliyor? Sinir oluyorum 30 lu yaşlardan biri görüşmek isteyince. Kızlar Üniversite olursam kendi dengim, yaşıtımla evlenirim dimi.. 30 undaki adam beni anca kalıplara sokmak, isteğini yaptırmak, söz geçirmek için ister, hayatı öğrendiği için kendi istediği sekile sokar.

Neden 30 yaşında saçı kıçı ağarmış adamlar evlenme teklifi ediyor 19 yaşındayım?
Cevapla