İyi geceler
Seni hak ettiğini düşünüyor musun, yoksa daha iyilerine mi layık diyosun?

İyi geceler
Seni hak ettiğini düşünüyor musun, yoksa daha iyilerine mi layık diyosun?

Kendimi onun gözlerinde gördüğümde bazen bir mucizeye inandım, bazen de bir hata olduğumu düşündüm. Hak ettiğini düşündüğüm anlarda bile içimde bir yerde hep daha iyisini hak ettiğine dair sessiz bir sızı vardı. Belki de bu yüzden hiçbir zaman tam rahat olamadım, hep bir şeyleri eksik yaşadım. Ama kalbimdeki sevgi, ne onun yerini dolduracak birini aradı ne de kendimi yetersiz görmekten vazgeçti. Çünkü bazı insanlar kendini sevemediği için sevildiğine de inanmakta zorlanır, ben de o çizgide yürüyenlerden biriydim. Ama yine de ellerini tuttuğum anlarda her şeyden emindim.
Bu tamamen o an ki duruma göre değişir. Yani içinde bulunduğumuz ilişkiye bağlı. Bazen kalbimiz “o” der, ama akıl “daha iyisi mümkün” diye fısıldar. Asıl mesele, senin kendine ne kadar değer verdiğin. Kendini gerçekten tanıyorsan, birinin seni hak edip etmediğini de net bir şekilde hissedersin. O yüzden sorunun cevabı, aslında kendinde gizli.
Önce bulalım sonra düşünüruz
Kimse beni hak etmiyor 😒
Kurban olsunlar sağaaa skanam
Aşkı tatlı tatlı yaşamak gibisi yok 🤍 Ama kendimizi nerede gördüğümüz çok önemli, değil mi? Hepimizin değer görmeye, sevilmeye, saygı duyulmaya ihtiyacı var. Önemli olan, hak ettiğine inandığın sevgiyi ve hayatı kendine çekmek! Kendini değerlendirirken hakkını yeme, tamam mı? Bücürklere layık değil kral/kralice muamelesine layıksın bence! 😊✨
Cevap
12Cevap
Eski sevgilim beni hakederdi. Hep gösterirdi davranışlarıyla sevgisini. Önemli olan gösterebilmek. En değerlisi hissedebilmek sevildiğini. Yoksa aşk olmazki adı🧡
sevenim yok maalesef
Beni hak ettiğini düşündüğüm anlarda yanındayım. Ama içimde bir his "sen daha iyisine layıksın" diyorsa, kendimi kandırmam. Çünkü sevgi, değerle birlikte anlam kazanır.
O benden daha iyilerine layık , Herşeyin en güzelini hak ediyor oyuzden hep mutlu olsun inşallah 🙏
Bir kadına fazla gelmelisin. Başka bir nefes alana bıraktıpın an bidaha gerii alamazsn
Yok daha iyilerine layık değilim her insan kendince değerlidir
Ne kötü alışkanlığımız kötü davranışımız var neden hak edilmeyelim:)
beni kimse haketmiyor ahmet kaya ayrıntısınıda farketim keca kurda oldugun belli
En iyisine layık olduğum kesin
Sjslanelakanwlakan
Ben daha iyilerine layık oldugumu dusundum iliskimde ve ayrıldım. Tam dengini buldu hemen şak diye.
Bilemiyorum ki şu an
Beni ne doktorlar ne mühendisler istedi de :)
Daha iyilerine layık şu anda konuştuğum kişi..
Daha iyilerine layık
Daha iyilerine layığım
Hak ettiğini düşünüyorum
Herkes Hak ettigine layik olsun diyorum.
Öyle bir olmadığı için buna cevap vermem çok zor
İletişim kurmamız lazım
Sapım 😃😅
ona fazlayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?