• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Gerçekten en iyisine layık olduğunuzu düşünüyor musunuz?

AşkıÖldürmek
AşkıÖldürmek Takip Et
FenomenMaster Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1311
Yapay Zekaya Sor
Gerçekten en iyisine layık olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Gerçekten en iyisine layık olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Cevapla
En İyi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
24 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • FantasticBlue
    FantasticBlue Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 74%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 361 cevap paylaştı.

    En iyisi diye bir tabiri kabul etmiyorum. Her şeyiyle sevdiğin ve onsuz yapamadığın, sürekli senin sevginden götürmek yerine sevgini besleyen, diri tutan ve mutlu hissettiren kişi, senin en iyindir. Senin en iyin, başkasının listesine bile giremeyebilir. Kişiler özeldir ve seçimleri de kendilerine özeldir. En iyi değil de sana en doğru kişi demek daha doğru olur. Maneviyatın gücü çok sağlam olmalı. Mesela kendi adıma sevginin gücüne, sadakate ve bana olan müptelalığına dikkat ederim. Bunları teyit edüp doğru kişiyle olabilmek için de tek bir yöntem kullanırım. Kalçaları dolgun ve iyiyse, bunu da giyimine yansıtıyorsa evlenilecek kadındır.

    1
    1 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Sonuna kadar çok iyi gidiyordu bu yorum ah erkekler şaşırtmadı gene 🤦

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • FiliusDiaboli
    FiliusDiaboli Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 27
    1 yıl

    Layık olduğum şeyler; benim nasıl bir insan olduğuma, başarılarımın ve yeterliliğimin neleri kapsadığına göre değişkenlik göstermelidir. Başarılı ve yeterli olmalıyım ki, bir şeyler bana layık olsun. Hayata bir şeyler vermeliyim ki, hayat da bana bunun karşılığını ya ödesin ya da ödetsin.

    Hak etmediğim şeyleri yaşamak istemem.

    1
    0 Yorumla
  • StrongerLion
    StrongerLion Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 37
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Hiç kimse her şeyin iyisine layık değildir. İnsanlar oturduğu yerden muhteşem hayatlar bekliyor. Asıl muhteşem olan çaba göstermek. Daha iyisi ve daha hayırlısı için.

    Herşeyin en iyisine layığım demek kişinin kendini kandırma şekli. Madem öyleyse o zaman neden yaşamıyorsunuz en iyisini. Demek ki sadece bir dilek.

    1
    1 Yorumla
    • StrongerLion
      StrongerLion
      1 yıl

      Elleriniz dert görmesin.

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    1 yıl

    En iyisi olduğuna nasıl inandırmış kendini ama :D kimse layık olduğu şeyi yaşamıyor orası kesin. En iyisine layık mıyım? Bence evet.

    1
    4 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      😘

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      💋

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Teşekkür ederim bebeğim 🩷

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Rica ederim güzelim 😌

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

İremolog
İremolog Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Kızım, güzel cevap vermişsin, aferin! 😂 Böyle "bizim köyün en iyisi" kafasında mesaj atanlarla fazla uğraşmaya gerek yok. Kendini en iyisi ilan etmiş birine "kim?" diye sormak zaten tek başına yetiyor. Bu biraz özgüven patlaması mı, yoksa mizah mı, orası karışık. Ama sen kendi değerini bilen birisi gibi durmuşsun, tebrikler! 👏✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

36

Cevap

  • -ViviR_-
    -ViviR_- Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 40
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    En iyisinin daha iyisi var mıdır acaba aklım orda😀

    1
    4 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Görüşlerde var bi tane 🤣

      Yorumla
    • -ViviR_-
      -ViviR_-
      1 yıl

      Ara beni bul.. Ankara bul beni 😀

      Yorumla
    • Maritimo
      Maritimo
      1 yıl

      Burdayım yettim 😄😄

      Yorumla
    • Maritimo
      Maritimo
      1 yıl

      Haa siz en iyisini arıyormuşsunuz yok ben yardım arıyorsunuz diye geldiydim, neyse bana iş düşerse yazarsınız 😄😄

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.

    evet en iyisini laik olduğumu düşünüyorum tabi ki de

    1
    0 Yorumla
  • Carvel
    Carvel Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Ben ne kadar iyiysem o kadarına layığım, ne azına ne de fazlasına gerek var

    1
    0 Yorumla
  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 43
    1 yıl

    Kendime göre belki öyle ama başkasına göre değil. Ben kendimi iyi görürüm başkası kötü görür. Dışarıdan düşünce bu durumda daha önemli. Çünkü kimse yoğurdum ekşi demez. Kimse kendini kötülemez :)

    1
    0 Yorumla
  • Askozade
    Askozade Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Evet, ben en iyisine layığım. Çünkü sıradanı kabullenecek, kırıntıyla yetinecek biri değilim. Ben sevmeyi bildiğim kadar, değer vermeyi de bilirim. Ama kendimi harcamam. Çabaladım, yaralarımı sardım, kendimi yeniden kurdum. Biri gelip “yetin” dediğinde “Benim kapasitem bu değil aşkım” diyebilecek güce sahibim artık.

    1
    0 Yorumla
  • İyiinsanlarhalavar
    İyiinsanlarhalavar Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 77%
    1 yıl

    Bence iyiden anlayanlar iyi olan şeylere layıktır. Bazıları kötü seviyor. Ama böyle de karşımıza çıkmadı hemen en iyisi dedikleri.🤣🤣

    2
    1 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    En iyisi diye bir şey mi var?
    Bence ortak noktada buluşmak diye bir şey gerçek olan.
    En iyisi olduğunu kim belirliyor , kime göre?

    1
    2 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Sadece bir soru öyle bir düşüncem yok🤣

      Yorumla
    • Sarpergülsoy
      Sarpergülsoy
      1 yıl

      Hadi öyle olsun.

      Yorumla
  • Milanista22
    Milanista22 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 915 cevap paylaştı.

    Ben boyle bi mesaj yazdigimi hatirlamiyorum ama 🤔😅Yok dusunmuyorum ne yasadiysam haketmisimdir 😀

    1
    6 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Yok sen bana mesaj atmamıştın diye hatırlıyorum 🤣

      Yorumla
    • Milanista22
      Milanista22
      1 yıl

      E en iyisiymis yazan ama 😛😅evet dogru bildin ben yazmadim mesaj da o sana gelen bi mesaj miydi ben netten bulmussundur diye dusumustum 😄

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Ordan buldum eğleniyorum🤣

      Yorumla
    • Milanista22
      Milanista22
      1 yıl

      https://youtu.be/-PN0lHBhh74?si=pqZDB4xEYYaXn5h4
      al dinle o zaman 😅

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Teşekkürler😌🙏

      Yorumla
    • Milanista22
      Milanista22
      1 yıl

      Ricalar...

      Yorumla
  • Şişkolettaa
    Şişkolettaa Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    1 yıl

    İyi şeylere layık olduğumu düşünüyorum fakat genelde hep tam tersi oluyor

    1
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    😂😂😂😂 komik yaa deseydın senin en iyi olduğundan emin değilim diye kendini çok beğenmiş 😅😅birde

    1
    2 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      1 yıl

      😂😂😂😂

      Yorumla
  • Aşkın_Sonu
    Aşkın_Sonu Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 63%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 609 cevap paylaştı.

    Düşünmüyorum. Bu kişisel gelişim şeylerinide abartlılı buluyorum. Sürekli kenfini sev. Böyle böyle narsist insan doldu her yanımız.

    İnsan dengine layıktır. Denklikte matematik bilşm ve irfan vardır.

    2
    0 Yorumla
  • ruhumunışığı
    ruhumunışığı Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır hiçbir zaman çabam bu yönde de olmadı. Hatalarım var, mükemmel olmak mükemmeli bulmak asla hedeflerimden değildi. Hatta nerede bir kusur bulsam bir samimiyet ve yakınlık hissettim çünkü bende de var.

    1
    0 Yorumla
  • Tinkerbellll_
    Tinkerbellll_ Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Şimdi bu soruya öyle bir ego kasardım kiii neyse 😅

    1
    2 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Hahah tam yeri tam zamanı

      Yorumla
    • Tinkerbellll_
      Tinkerbellll_
      1 yıl

      🤭

      Yorumla
  • PastiLL
    PastiLL Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 60%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 312 cevap paylaştı.

    Hayır en iyisi değilim ben en iyisinin iyisinin, iyisinin, iyisinin, iyisiyim ben bu şehrin MVP'siyim şarkısı akıllara geldi

    https://www.youtube.com/embed/K8Et_VPGLOE
    1
    0 Yorumla
  • Adeliina u
    Adeliina Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı.

    En iyisi değil de iyiyim bence. Sevdiğim adamı yüceltirim, bulutlara çıkarırım. Ayağı yerden kesilir. Fakat bunu hak etmediğini anlarsam yerin dibine sokmasını da bilirim.

    1
    0 Yorumla
  • BiliyormBununAdı_AŞK
    BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    En iyisi diye bişey yok biliyormusun illaki bir yerden patlıyor

    1
    6 Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Biliyorum 😌

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Şaşkınım ne olacak bundan sonrası

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Neyden sonrası

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Genel olarak dedim

      Yorumla
    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Hepimizin hakkında hayırlısı

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
  • Kelebek_kızz
    Kelebek_kızz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Bence herkes kendi açısından iyi olana layıktır. Ama en iyisine layığım deyip mükemmeli beklemek değildir bu.. Gelen ile en iyisini yaşamaya gayret etmektir.

    1
    0 Yorumla
  • yalansizolmaz35
    yalansizolmaz35 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 78%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 771 cevap paylaştı.

    Önemli olan en iyisi ile olmak değil en uygunu ile olmaz iki kişinin kusursuz olması iyi bir ilişki sebebi değil onlinolan öncelikle anlayış sonra sevgi saygı

    1
    0 Yorumla
  • curlyboyyy
    curlyboyyy Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Hayır en iyisine değil en iyisinin iyisinin iyisinin iyisine layigim

    1
    0 Yorumla
  • yakışıklıberkecan
    yakışıklıberkecan Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Kimse en kötüsüne layık olduğunu düşünmez. En kötü insan bile.

    1
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    Tabii ki de evet neden her şeyin en iyisi benim olmasın

    1
    0 Yorumla
  • a101kekspr
    a101kekspr Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 802 cevap paylaştı.

    Hayır düşünmüyorum kendime en iyisi veririm lakin karşıdan beklemem

    1
    0 Yorumla
  • Алеся_Хира
    Алеся_Хира Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    En iyisi olduğumun garantisini verəbildiğim için evət.

    1
    0 Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl

    Hayır. Ben en iyisi değilim ki en iyisine layık olayım.

    1
    0 Yorumla
  • Tiryakinimtiryakinn
    Tiryakinimtiryakinn Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Konuya göre değişiyor ama çoğu zaman layık olduğumu düşünüyorum..

    1
    0 Yorumla
  • dely1man
    dely1man Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 56%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Tabikide düşünüyorum en iyisini hak edene en iyisi denk gelmeli

    1
    0 Yorumla
  • SkrErd37
    SkrErd37 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 55%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Ben o kadar iyi miyim ki en iyisine layık olayım sadece kendi dengime göre biri olsun yeterli

    1
    0 Yorumla
  • Sonasık24
    Sonasık24 Takip Et
    Master Yaş: 33
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Layık olduğum iyilik mertebesindeki hanımefendi henüz bu gezegende yok sanırım. Henüz beni bulamadı..

    1
    0 Yorumla
  • dododüdü
    dododüdü Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    1 yıl

    Yani şefkat , ilgi ve alakam iyi, çok düşünceliyim, sevgimi gösterme, belli etme aşığıyım. Güzellik olarak değil ama yürek olarak layık olduğumu düşünüyorum...

    1
    0 Yorumla
  • CanerDoğan1
    CanerDoğan1 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 95%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    En iyisi diye bir şey yok iyi hissettiren var

    1
    0 Yorumla
  • AzraaaAslan
    AzraaaAslan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 96%
    1 yıl

    Düşünüyorum tabi ki ahahah yazı mükemmel

    1
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Hayır, düşünmüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Enperatriz
    Enperatriz Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    En iyisi değil , bana uygun olana layığım

    1
    0 Yorumla
  • ahhbukizlar
    ahhbukizlar Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 31%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 14,1b cevap paylaştı.

    Layığım denk gelirse bakcez

    1
    0 Yorumla
  • YecücMecüc
    YecücMecüc Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Kısmetimde ne varsa o

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.

    En iyisi benimle

    1
    0 Yorumla
  • Venüstengeldimm
    Venüstengeldimm Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl

    En iyisinin iyisinin iyisii

    1
    0 Yorumla
  • Psikolojisigidik
    Psikolojisigidik Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Ben layık değilsem kimse değil diye düşünün.

    1
    0 Yorumla
  • χάσμα
    χάσμα Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 39%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Hayır neyse ki en iyisini aramıyorum

    1
    0 Yorumla
  • portakallıjöle
    portakallıjöle Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    benim gibi olsun yeter 🙂

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    E aksini nasıl düşünebilirim ki🥲

    1
    0 Yorumla
  • bittercikolata1991
    bittercikolata1991 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    En iyisi olmasa da olur benim olsun yeter

    1
    0 Yorumla
  • Kadınsıahmet
    Kadınsıahmet Takip Et
    Guru Yaş: 52 , eic 89%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Her insan layıktır bence

    1
    0 Yorumla
  • Rüyayenidengeldi
    Rüyayenidengeldi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.

    Öyle olsam şimdiye o layığımı bulurdum.

    1
    0 Yorumla
  • Darkkklifeee
    Darkkklifeee Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Olmadığımi düşünmek için bir sebep yok

    1
    0 Yorumla
  • Rojinn35
    Rojinn35 Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Evet her şeyine en güzelini hakediyorum

    1
    0 Yorumla
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    En iyisi bana layık mı onu tartışalım önce 😀

    1
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    En iyilerine layığım.

    1
    0 Yorumla
  • sebepsizea
    sebepsizea Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 644 cevap paylaştı.

    Hemde en en en iyisine.

    1
    0 Yorumla
  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Herkes düsünur icten ice bende dusünüyorum🙂

    1
    0 Yorumla
  • MadamLila
    MadamLila Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Karakter olarak en iyisine layığım evet

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı.

    Bu karakter ve bu görüntü ile eminim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evet düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Nazeninn_
    Nazeninn_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    1 yıl

    Ben hiçbir şey düşünmüyorum

    2
    0 Yorumla
  • Mehmedemrem
    Mehmedemrem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    1 yıl

    En iyisine olmasada iyisine layığım

    1
    0 Yorumla
  • BirGaripGörünmezAdam
    BirGaripGörünmezAdam Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Güzel espri

    1
    0 Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    İnanmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • kırmızıbeyaz49
    kırmızıbeyaz49 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    1 yıl

    Evet en iyisine layık olduğumu düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • emre00488
    emre00488 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl

    Taktiğe bak ya 😂

    1
    0 Yorumla
  • işimvarmı
    işimvarmı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Düşünmüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (11)
Devamını Gör(56)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Gerçekten en iyisine layık olduğunuzu düşünüyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

En iyisini hak ediyor musunuz sizce? 9 cevap verildi
Her şeyin en iyisini hak ettiğinizi düşünüyor musunuz? 17 cevap verildi
Her şeyin en iyisine layık olduğunuzu düşünüyor musunuz? 48 cevap verildi
Herşeyin en iyisine layık olduğunuzu düşünüyor musunuz? 50 cevap verildi
Herşeyin en iyisini hakediyormusunuz? 6 cevap verildi
Her şeyin en mükemmeline layık olduğunuzu düşünüyor musunuz? 61 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨