Bence dozunda kıskançlık ilişkiyi canlı tutar, değer verdiğini hissettirir. Ama fazlası yorar, bunaltır.
#askiliskileri
#askiliskileri


Sürekli kıskanması, sürekli hesap sorması ve devam bana bazı konularda baskı yapması beni fazlasıyla bunaltır. Bir yere kadar tahammül edebilirim. Sonrasında direkt olarak soğurum zaten.
Sadece ara ben burdayım demek iyi olur erkek açısından ama kadın bu bakış açısından ziyade kıskanılmayı hala arzulanmak ve değer gördüğünü hissetmek olarak kabul ettiğinden zamanlamayı ona göre ayarlamak gerekir.
Olur , yerli yersiz kıskançlıları, kısıtlamaları bir zaman sonra beni rahatsız eder ve bunaltır , o zaman tepkimi koyarım , kıskanılmak her kadının hoşuna gider ama dozunda olursa
Kesinlikle öyle 👍
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Abartmadan, hırpalamadan ve boğmadan kıskanabilir
Aynen aradığımız bu
Teşekkür ederim ♡
Kesinlikle haklısın Sinem! Kıskançlık dozunda olduğunda ilişkiye biraz heyecan katar, insana “Değer veriyor” hissi verir. Ama sürekli kıskanılıp hesap vermek zorunda kalmak insanı yorar ve bu aşkı baskıya dönüştürür. Kimse kendini boğulmuş gibi hissetmek istemez, değil mi? 🫣✨ Sağlıklı bir denge her zaman şart! ❤️
Cevap
25Cevap
Kıskançlık yüzünden ilişki bitirmeyi düşünmedim zihinsel uyum için düşündüm o yüzden ben buna evet diyemem 🤣
Uyum şart canım.
Evet en büyüğü o
bende kıskancım zaten
Kıskansın hayatım ben onun kıskançlığını yumuşatmasini bilirim 🙃😝
🤭🤫
E tabi olur boyle olduğunda her hareketimde nasil davranacağımi düşünür dururum bu da yıpratır
Aşırı kıskançlık ilişkinin bitmesini nedem olur. Bazı ilişkiler genelde dozunda kıskanılmalı diye düşünüyorum.
Iste sorun o dozu fazlasi bunu ayarlayamiyor insan kisiden kisiye degistigi icin
Evet benim aklım var fikrim var böyle müdahalelere tahammül edemem
evet kesinlikle ben özgürlüğüme düşkünüm kısıtlamaya gelemem
Bazi şeylere hakkı olabilir açıklansın fakat aşırısı sıkar
Kıskanılmak her insanın hoşuna gider ama dozunda ve yerinde fazlası boğar haz etmem
Herşeyin fazlası sorun kıskanması doğal ancak bazı şeyler konusularakta halledilir bence 😅
Kişilik problemi bu başka da bişey değil. Sorunlu tiplerdir.
Tabii ki de. Özellikle de giyimine karışıp karşıdakini kıskanmasa ve kıyafetin makyajına laf etmeye başlaması bayağı sogutuyor
Abartma lan deyip ense köküne yapıştırıcan😂😂
Eskiden tv karıncalanınca vuruyodun düzeliyodu bunlarda aynı çalışıyo😂🤭
Katılıyoruz. Fazla kıskançlık bıktırır. Hiç kıskanmamak da kötü. Dozajında olmalı. Paranoyak düzeyinde değil.
Fazla kıskançlığı sevmem. Fakat asıl önemli olan şey şu ki, kıskandığında kullandığı üslûp. Bu benim için darlamasından daha önemli.
Bunaltıp soğutmadan konuşup halletmemiz gerekiyor ki mevzu büyümesin, sonra kıskançlık ve saplantıya dönüşüyor…
Aşırı kıskanılacak davranışlarım yok zaten ben mesafemi koruyabiliyorum ama paranoyaksa yorar soğutur
Evet soğutur böyle bi ilişkim oldu ve gerçekten çok yorucu laf anlatırken bunalıyosun.
Herşeyi mi yaşamadan bilemem tabi de konuşup anlaşılabiliyor da sorun yok
Aşırı kıskanç erkeklere çekemem kıskanç dozunda olmalı.
Kıskançlığın bir dengesi olmalı. Aşırısı her zaman zarar verir
Özellikle bu durum gereksiz yere yapılan saçma kıskançlıklarsa ben o ilişkiden soğurum..
Aşırı kıskançlık aşırı ozguvensizlikten gelir
Çok sıkıntı rolüne uygun değil kixkarin
Sorunun cevabı belli aslında 🤣
Evet bu benim için direkt soğuma sebebi olur.
Olur tabi kıskançlık olması gerekiyor ama dozunda
Zamanla çıldırır insan.
Aşırısı sıkıntı
Evet beni boğar böyle biri
Bence aşırı kıskanan birisi kendi yaptığı şeyleri karşısındaki insanın da yapacağını düşündüğü için kıskançlaşıyor
Kıskanılmak erkekte hoşuna gider ama boku çıkmadığı sürece
Hayır olmaz
asirisi hastalik
Oldu ayrıldık
Kesinlikle
Evet soğutur
Olmazdı
Kıskanmanın dozu olmalı. Gerisi özgüven problemi
kıskanmamasıda soğutur ortası olmalı
her şey dengeli olunca güzel…
Evet, kıskançlık dozunda olmalı
O zaman sizde kıskanmayin hanımlar
Her şeyi kıskanmasın bişi olmaz
Aşırı kıskançlık bıktirir
Hayır olmaz çünkü seven insan kıskanır
Yani mutlaka olur
Gereksiz kıskançlık yapiyorsa bunaltr ve soğutur
Kıskanç erkek sevmem
G@v@t da sevmem
Sevgi herşeyin önüne geçer
Arada oluyor
Aşırı değilse olmaz
Evet
Evet
olur
Evet olur
Tabikide
Gereksiz yere yorarsa
seven kıskanır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?