Eşimin yakın arkadaşıyla olan mesajları okudum çok kırıldım ne yapmalıyım?

Aşırı küfürlü zaten orayı geçtim arkadaşı şimdi tatil mekanlarında olmak vardı demiş eşimde aynen kafamıza göre takılmak yok evde mal gibi oturuyorum yazmış ( balayından yeni döndük ) arkadaşlarla okey kahve yok böyle hayatı bipleyim neyse zaten yaşım 35 az ömrüm kaldı yazmış bide o kadar kırıldım ki okuyunca mesajları sileyim görmesin anamızı ağlatır demiş ama okudum bile yani ne tepki vereceğimi bilmiyorum aile kurmayı bilmeyen bir varlıkla evli olduğumu düşünmeye başladım ailenin değerini boktan arkadaşlarıyla oturmaya tercih edecekse niye evlendin demek istiyorum abartıyor muyum bilemedim bunları normalleştirmem mi gerekiyor

Eşimin yakın arkadaşıyla olan mesajları okudum çok kırıldım ne yapmalıyım?
Cevapla