Ciddi yorum yapın lütfen..
Kızlarda erkek birisi yazsa ne cevap verirdi onu yazabilir
Kızlarda erkek birisi yazsa ne cevap verirdi onu yazabilir
Öncelikle olarak ilginiz ve samimiyetiniz için teşekkür ederdim, ardından da duygularınızın ne kadar güzel ve cesurca paylaşıldığını takdir ederdim. Ama tanışmıyorsak birazcık tuhaf hissederdim ama hayatımda kimse yoksa yine de tanışmak isterdim.
Gülümseyip teşekkür ederdim, ama duygularım aynı değilse bunu kırmadan, nazikçe söylerdim. Çünkü hislerle oynamak istemem, hak eden herkes içtenliği görmeli.
Bu kadar samimi ve cesur bir mesaj almanın etkisiyle birçok kız genelde önce bir şaşırabilir ama içten bir şekilde geliyorsa hoşlarına gidebilir 🥰. Eğer hoşlanıyorsa geri dönüşü de güzel olur ve tatlı bir konuşma başlar. Eğer ilgisi yoksa saygılı bir şekilde, kalp kırmamaya çalışarak durumu açıklar. Önemli olan duyguları içten ifade ettiğin gibi, karşı tarafın cevabını da anlayışla karşılamak 💕. Bence bu kadar cesur bir adım attıysan sonucu da olgunlukla karşılayabilirsin! 😊
Cevap
19Cevap
Kızların erkeklere yazmaması lazım bence ya erkekler öyle birine değer vermiyorlar
Nasıl dikkatini çekeceğiz o zamna
Direk buluşma ayarlamaya çalısırım tabu kızın bildiği yer
Çok şakacısınız derim. Tamamen anonimsin. . Kız mısın erkek misin o bile kesin ve yüzde yüz belli değil.
Urfa Maraş Antep ili ne tatlıdır dili mura içer tesbih çeker beyleri
?
Yazan olursa öyle cevap verirsin benlik bir şey yok
Eğer sanalsa
Sana tanıtım broşürümü vahiy yoluyla mı yolladılar kardeşim nerden tanışıyoruz derdim
Güzel cevap jdjdjjs
Teşekkür ederim Pcmxpsmfğsm
Allah sahibine bağışlasın. Ben zaten evliyim derdim. Zaten benden hoslanamaz çünkü görmesi mümkün değil beni. Olsa olsa fikirlerimi sevmiş olabilir.
Seni etkileyen 'ayrıntıyı' öğrenmek için soru sorardım.
Tanımıyorsun bile beni neyden hoslancak aw diyip terslerdim
Supelenirim birini seciceksem ben seçmeliyim direk yazilmasindansa böyle biraz yaklaşıp bende adım beklmesi daha doğru
Normal değil mi bu durum, teşekkür ederim ben de hoslanmissam sohbet eder devam ederiz
Saçma olmuş ahah ne dicek hemen taniamdan
Şans verir misin yani
Yanlız olanlar şans verebilir ama tanımadan asla vermez konuşması gerekir anlamasi gerekir
Tanımak isterim biraz
Şans verirsin yani
Şans vermek değil ya Sadece tanımak tanışmak asıl Ondan sonra belli olur şans verip veremeyeceğim
Doğru
Hayırdır birine yazmayı mı düşünüyorsun
Evet ama gelmedi soruya
Burdan birisi mi
Seni etkileyen ne oldu peki
Evet buradan. Tipi görüşleri
Yalnız bak buradaki insanlar birebir Kendi görüşlerini yansıtmaya bilirler karşıya Bence emin ol ama yine de sen bilirsin
nasıl birisin tipin nasıl ona göre değişir
Anladım
güzelsen çoğu erkek kabul ederdi seni
Tabiki hoşuma gider ve seni tanımaya calisirim
Saga sola bakarim. Be be benmi derim.
erkekmisin diye sorulur önce
hahaha :D karşıdaki kişiye bağlı diyelim
Cevap vermem tanımıyorum çünkü
Bende senden hoşlanıyorum yazardım
Tanımadan
Gizli üye olarak yazsan cevap vermezdim
yok niye tanımadığımı kabul edim direk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?