Nişanlımın arkadaşlarlarını kıskanıyorum yaptığım ayıp mı (detayı okuyun lütfen) ?

Ben nişanlımdan maddi olarak hiçbir şey istemedim çünkü onun hiçbir şeyi yok, düğün bile istemedim ki zaten sevmiyorum gelinlik vs. Yüzük bile almadı bana temsili sahte bir yüzük takıyorum sadece ev araba hiçbir şey yok. Tüm arkadaşları zengin ve eşleri çok sorunlu insanlar ben ise nişanlımı her anlamda destekliyorum birbirimizi seviyoruz da arkadaşlarım hak ettiğin hayat o değil diyor ve ben o sözleri duydukça nişanlımın arkadaşlarlarını kıskanmaya başladım ve bu durum beni yavaştan üzmeye başladı 😔 oysaki bunu hissetmek de beni üzüyor çünkü o bunları duysa çok çok üzülür bu düşünce bile beni utandırıyor fakat ilerideki hayatımda zorluk çekeceğimiz bariz ortada ben bunları bile bile kabul ettim ama çevrem benim daha iyi bir hayata layık olduğumu söylüyor ondan asla ayrılmam çünkü onun karakteri yeter bana fakat çevreden bunları duymak da beni üzüyor ne yapmam gerekiyor sizce çevremi değiştirmeli miyim¿
Nişanlımın arkadaşlarlarını kıskanıyorum yaptığım ayıp mı (detayı okuyun lütfen) ?
Cevapla