Kocamla 4 senelik sevgililik sonrası evlendik ilk zamanlarimizi ilk hâllerini özlüyorum. Normal mi?

Eskiden aşkla bakardi bana ben konuşurken dikkatle izlerdi dibime girerdi resmen çok utandırdı benden ve öpmeye çalışırdı beni utangaç bakışlarla o zaman bana daha yakışıklı çekici gelirdi daha cesur hisseferdi yanımda mesela

Kocamla 4 senelik sevgililik sonrası evlendik ilk zamanlarimizi ilk hâllerini özlüyorum. Normal mi?
Cevapla