Neden hep sanalda sevgilim olup bir türlü reelde sevgilim olmuyor o yüz yüze evresine hiçbir zaman geçemiyorum?

Yakısıklı olmadıgımı düsünmüyorum boyum da var adım atmadıgım için mi kimseye sevgilim olmuyor reelde anlamıyorum sanaldan biriyle konuşunca çok rahatım ama reelde bir türlü olmuyor.
Neden hep sanalda sevgilim olup bir türlü reelde sevgilim olmuyor o yüz yüze evresine hiçbir zaman geçemiyorum?
Cevapla