Bakımlı olmama rağmen neden hiç sevgilim olmuyor, benden farkları ne?

Pek güzel olmasam da aşırı bakımlı biriyim hastalıktan yataklara da düşsem saç bakımımı aksatmam markete bile özenle en şık kıyafetlerimi giyerim bir de makyaj yaparım her zaman en iyi halimle görünmeye çalışırım, hani çirkin kız bakımlı olsa bile alıcısı illa olur deniliyor ama kimse benimle konuşmuyor ve ilgilenmiyor bile üniversitede tek başıma kampüste oturuyorum sıfır yok yani, onun dışında da hiç sevgilim olmadı zaten. Yolda yürürken görüyorum saçı başı dağınık bakımsız özenmeden rastgele eşofman giymiş hatta ayıptır söylemesi kendini salmış fazla şişman olan kızların yanında full sevgilileri oluyor yargılamak istemiyorum ama bakımlı olmama rağmen benim neden olmuyor, o kızların benden farkı ne olabilir merak ediyorum

Bakımlı olmama rağmen neden hiç sevgilim olmuyor, benden farkları ne?
Cevapla