Pek güzel olmasam da aşırı bakımlı biriyim hastalıktan yataklara da düşsem saç bakımımı aksatmam markete bile özenle en şık kıyafetlerimi giyerim bir de makyaj yaparım her zaman en iyi halimle görünmeye çalışırım, hani çirkin kız bakımlı olsa bile alıcısı illa olur deniliyor ama kimse benimle konuşmuyor ve ilgilenmiyor bile üniversitede tek başıma kampüste oturuyorum sıfır yok yani, onun dışında da hiç sevgilim olmadı zaten. Yolda yürürken görüyorum saçı başı dağınık bakımsız özenmeden rastgele eşofman giymiş hatta ayıptır söylemesi kendini salmış fazla şişman olan kızların yanında full sevgilileri oluyor yargılamak istemiyorum ama bakımlı olmama rağmen benim neden olmuyor, o kızların benden farkı ne olabilir merak ediyorum
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer