Bana kötülüğü dokunan eski sevgilimle yüzleşmek istiyorum?

Merhaba benim eski sevgilim bundan dört yıl önce bana bir sürü eziyet çektirmesine rağmen onla yüzleşmek istiyorum çünkü son konuşmamız olduğunu bilmiyordum. Kendisi yeni hayat kurdu bu olayların yılı dolmadan ve evlendi. Bir yandan etik değil diyorum, eşi rahatsız olur diyorum (Gerçi eşi de yaptığı pislikleri bilmesine rağmen ses etmeden evlendi bence yüzleşmekten de rahatsız olacağını zannetmiyorum.) ama yine de etik olmadığını bildiğim için ben rahatsızlık duyuyorum sadece neden ben diye sormak istiyorum. Siz olsaydınız ne yapardınız ve bundan yıllar sonra imkansız birisiyle yüzleştiniz mi?

Bana kötülüğü dokunan eski sevgilimle yüzleşmek istiyorum?
Cevapla