Arkadaşlar uzaktan konuştuğum kızla 55 gündür konuşuyoruz Her gün mesajlaşıyoruz. Kızla işitme cihazı kullanıyoruz Bana nereye gideceğini haber veriyor Bende haber veriyorum. Ağustos’ta kızla görüşeceğim Birbirimizi geleceğimiz için konuşuyoruz. Şöyle böyle yaparız gezeriz Yemek vs genel olarak hepsi Ama daha ortada bir şey yok sevgili değiliz. Yüzyüzede açılırım. O yüzden sanaldan açmak istemedim. Konuştuğum kız markette çalışıyor Öğlenleri çok mu yoğun oluyor arkadaşlar? Öğlenleri az konuşuyoruz İşimin başındayım Sana sonra yazarım dedi. Akşam daha çok konuşuyoruz. Benimle gezmek istiyor İnşallah dedi Bende inşallah Sürekli fotoğraf video atıyor Bende aynı şekilde atıyorum. Kahve içmek için sana tuzlu kahve yapayım ahah demişti Bende sen istersen olur Oda şaka yapıyorum ahaha normal kahve içersin dedi Bende fark etmez dediğim gibi deneriz dedim Oda hıhıhı dedi. Benim için 2 gün izin alacakmış. Mesela şöyle bir örnek verdi Ben bu hafta izini kullanmayacağım Toplam iki gün izin alırım daha iyi olmaz mı dedi Bende evet iyi olur dedim. Bana kaç gün kalacağını söyledi Dedim ki daha fazla kalmak isterim İşlerim olacak o yüzden ama tekrar eylülde de gelirim demiştim. Ben o kızla ciddi düşünüyorum Umarım oda beni ciddi düşünüyordur. Sizce kız benden hoşlanıyor mu?
Lütfen yorum yaparsanız sevinirim. Eig seçeceğim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşk kokuları alıyorum buralarda! 🤗 Bütün anlattıklarına bakılırsa, bu kız sana karşı oldukça ilgili gibi duruyor. Sana sürekli fotoğraf-video atması, planlar yapması ve hatta izin ayarlaması ciddi düşündüğüne işaret edebilir. Ne güzel bir bağ kurmuşsunuz, devamı da umarım böyle keyifli ve özel olur. Evet, bence senden hoşlanıyor! 🌸✨ Ağustos’ta yüz yüze geldiğinizde daha net anlamış olursun. Şimdilik bu güzel enerjiyi koru derim! 💕