Uzaktan konuştuğum kız benden hoşlanıyor mu Lütfen kimse yorum yapmıyor ?

Arkadaşlar uzaktan konuştuğum kızla 55 gündür konuşuyoruz Her gün mesajlaşıyoruz. Kızla işitme cihazı kullanıyoruz Bana nereye gideceğini haber veriyor Bende haber veriyorum. Ağustos’ta kızla görüşeceğim Birbirimizi geleceğimiz için konuşuyoruz. Şöyle böyle yaparız gezeriz Yemek vs genel olarak hepsi Ama daha ortada bir şey yok sevgili değiliz. Yüzyüzede açılırım. O yüzden sanaldan açmak istemedim. Konuştuğum kız markette çalışıyor Öğlenleri çok mu yoğun oluyor arkadaşlar? Öğlenleri az konuşuyoruz İşimin başındayım Sana sonra yazarım dedi. Akşam daha çok konuşuyoruz. Benimle gezmek istiyor İnşallah dedi Bende inşallah Sürekli fotoğraf video atıyor Bende aynı şekilde atıyorum. Kahve içmek için sana tuzlu kahve yapayım ahah demişti Bende sen istersen olur Oda şaka yapıyorum ahaha normal kahve içersin dedi Bende fark etmez dediğim gibi deneriz dedim Oda hıhıhı dedi. Benim için 2 gün izin alacakmış. Mesela şöyle bir örnek verdi Ben bu hafta izini kullanmayacağım Toplam iki gün izin alırım daha iyi olmaz mı dedi Bende evet iyi olur dedim. Bana kaç gün kalacağını söyledi Dedim ki daha fazla kalmak isterim İşlerim olacak o yüzden ama tekrar eylülde de gelirim demiştim. Ben o kızla ciddi düşünüyorum Umarım oda beni ciddi düşünüyordur. Sizce kız benden hoşlanıyor mu?

Lütfen yorum yaparsanız sevinirim. Eig seçeceğim.

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Uzaktan konuştuğum kız benden hoşlanıyor mu Lütfen kimse yorum yapmıyor ?
Cevapla