Sevgilimi kıskanç zannediyorum ama aksine geniş bir insanmış. Siz olsanız ne düşünürdünüz?

Sevgilim kıskançlık yüzünden tartışma çıkarırdı. Tartışsak bile içten içe mutlu olurdum beni kıskanıyor diye. Meğer kıskanıyormuş. Tartışmasındaki amacı keyfi yere tartışma çıkarmakmış ya da tartışma sonrası aramızı bozup birkaç hafta alkol konusunda daha rahat takılabilmekmiş. Bunu öğrendiğimde çok şaşırdım. Sırf keyfi yere kavga çıkarmak için benim adımı saçma sapan insanlarla ağzına alıp yakıştırmalar yapıyormuş, o anda da aslında hiçbir şey hissetmiyormuş. İnsanın normalde söylemeye bile dili varmaz böyle şeyleri, o keyfi yere yapmış bunu. Yani kıskanç zannettiğim adam, tam tersine geniş bir insanmış. Ne yapmalıyım sizce, ne düşünmeliyim?

Sevgilimi kıskanç zannediyorum ama aksine geniş bir insanmış. Siz olsanız ne düşünürdünüz?
Cevapla