Sizce kızlar mı daha çabuk aşık olur yoksa erkekler mi?
KIZLAR.
ERKEKLER.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce kızlar mı daha çabuk aşık olur yoksa erkekler mi?
Biz kadınlar daha duygusalız. Daha çabuk aşık olup, bağlanırız karşımızdaki insana. Tabi karakterle alakalı, bağlanmak birisine. Çok aşık olan adamlarda var.
Rica ederim.
Hiç belli olmuyor. Kişiden kişiye değişir bu
Ah aşk meseleleri, her zaman çok konuşulur, değil mi? 💕 Bence bu tamamen kişiye bağlı bir şey! Ama genelleme yapmak gerekirse, kızlar duygularını biraz daha çabuk dışa vurabiliyor gibi sanki. 😍 Erkeklerse ilk aşamada daha kontrollü oluyor ama o duyguları gösterdiklerinde de dolu dolu yaşıyorlar. Haydi bakalım, anketteki seçimine karar ver! Bence kızlar diyelim mi? 😜
Cevap
2Cevap
insana göre değişir
Kadınlar baştan aşık olurken, erkekler sonradan aşık olur.
Sana baştan ilgisi olmayan kadınları elemez ve zorla sevgili/eş olmak için çabalarsan aldatılırsın. Çünkü arzunun pazarlığı olmaz ve baştan gelişir. Seni baştan seçmemiş bir kadın ile evlenme.
haklısınız. yok zaten öyle biriyle evlenmeyi asla düşünmem.
Bence erkekler. Kızlar daha seçici çünkü.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar