Gelecek de evlenmek istediğiniz kendinizden bile çok sevdiğiniz kişi böyle yaparsa ne yaparsınız?

  • Biz bir yıldır sevgili olduk
    Bir yıl sonra bir ay boyunca her gün kavga edip barıştı. Birgün konuyu eski sevgilime götürdü bir gün konuyu kendi ailevi sorunlarına ve aile baskısına götürdü bir gün konuyu kendi mide sorunlarına götürdü bir gün konuyu kendi psikolojik sorunlarına götürdü Her gün bu dört sorundan birini bahane ederek 'Senin sevgini haketmiyorum sen daha iyilerini hakediyorsun bizden olmaz bitirelim bitti" dedi ve her gün kavga edip barıştık
    Birgün ona 'Neden gitmek için mücadele ediyorsun? Başka bir erkek mi var?' dedim 'Sen benim namusuma laf attın bitti artık' dedi
    Bir hafta sonra başka uygulama da yazdı uygulamada ceza yedim diye giremedim senin için uygulama indirdim dedi Daha sonra "Senin o sözünü hiç unutmayacağım seni hiç bir zaman affetmeyeceğim. Evlilik aşk düşünmüyorum arkadaş gibi konuşalım" dedi ben de kabul ettim Ne zaman kalp emoji gömdersem "Biz sevgili değiliz bizden olmaz" deyip sorunlarını anlattı
    Bir hafta sonra kızın biri benim paylaşıma kalpli yorum yaptı bana hesap sordu ' O kız hangi hakla sana kalp gönderiyor sen neden zahmet edip silmiyorsun?" diye kızdı durumu anlattım tanımıyorum dedim O zaman başka uygulamaya gidelim dedi tamam dedim
    Başka uygulamaya geçtik iki gün boyunca arkadaş dost gibi konuştuk sonra itiraf etti 'Seni çok seviyorum seni çok kıskanıyorum artık duygularımı bastıramıyorum" dedi sonra akşam yazdı "Uygulamayı silrceğim artık girmeyeceğim artik kendimi Kur'an'a vereceğim artık hayatimda sosyal medya olmayacak bizden olmaz" dedi
    Bir kaç gün yazmadı sonra yazdı internet yok diye yazmadım dedi sorunlarını yine anlattı konuştuk bu konu hakkında sonra iki gün boyunca sevgili gibi konuştuk iki buçuk aydan sonra ilk defa yeniden kalpler gönderiyordu Üçüncü gün bu gece sana ihtiyacım var dedi tamam dedim gece benimle özel konuştu sabah oldu sabah da " çok güzel bir gece oldu teşekkür ederim " deyip yine özel konuştu öğleden sonra mesfeli konuştu sonra ki gün yine mesafeli konuşup engelledi
    3 gün sonra engeli kaldırıp vedalaşmak için yazdım dedi sorunlarını yine yazdı yine bu konu hakkında konuştuk sonra bana anlamıyor musun bizden olmaz kardeşim dedi kardeşim deyince zoruma gitti daha geçen gün özel konuştuk dedim estegfurullah tövbe estegfurullah dedi bunu dedim diye zoruna gitti yine engelledi
    Uygulama da adını Allah'a aşık bir kul yazmış bir de kapak resmine ayet koymuş Allah tövbe edenlerin tovbesini kabul eder yazmış
    Sizce neden öyle yapıyor? Beni sevdiğine yemin ediyor peki neden öyle yapıyor? Engeli kaldırır adım gibi eminim ama döngü bitmeyecek gibi Neden Karadeniz dalgaları gibi git gelleri var? Sizce ne yapmalıyım? İkimizde birbirimizi çok seviyoruz...
Gelecek de evlenmek istediğiniz kendinizden bile çok sevdiğiniz kişi böyle yaparsa ne yaparsınız?
Cevapla