2. Adınız Google mı? Çünkü aradığım her şeye sahipsin?
3. Baban terörist mi? Çünkü bomba gibisin.
Hiç inandırıcı gelmiyor bu tür iltifatlar. Buna inanan hemcinslerim var onlarla daha çok gülüyorum. Kendini bilen insan ne olduğunun zaten farkındadır. Zeki insan da iltifat için mi yoksa samimiyetle mi söylendiğinin farkındadır.
Aynenn öyle :)
Hangisi
Pardon şimdi ekledim
2 olabilir
Peki 2 olsun :))
Sence kaç
3 çok güldüm :))
Haha hemen içeri atarlar 😂
Demi haha düşünsene biri böyle desen sana hahahahh
İhbar ederim 😂😂
Sen yapmazsın öyle şeyler yaa :))
Yaparım 😂😂
Ya sen yapmazsın ben biliyorum :D
İkna mi ediyorsun 😂😂
Ikna oldun bence :D
Hayır henüz değil 😂
Oho çoktan oldun ama sen farkında bile değilsin baksana telefonun tekrar cebinde :))
Hayır şu an ikna olmadığımı yazıyorum ikna olursam bu konuşma biter 😂😂
Bence sen ikna oldun ama konuşmayı bitirmemek için ikna olmaya devam etmeye çalışıyorsun gibi gibi mi acaba :D
Bilmem öyle mi acaba 😂
Sanki öyle sence :D
Ben zaten söyledim bunu diye hatırlıyorum 😂😂
İtraf ediyorsun yani kabul ediyorsun demek evetttt evetttt biliyordum ikna oldunu işteee buuuuu :D
Evet kabul ediyorum ikna olmadığımı 😂😂
Ya sen varya çok fenasın haa tam desim kabul etti boşa gitti sevincim :D
Belli mi olur bir daha sevindiririm 😂😂
Çok inatcısın :D
Aşk olsun kırıldım bak oysa ki çok naif kibar bir insanım 😂😂
Bu kırılmış halin mi yani şimdi :))))
Evet çok kırıldım 😂
Abe ne dedim de kırıldın :)))
Bu aralar kirilganligim üstümde ve ya 😂😂
Haa anladım ben sana tatlı alayım kıyamam sana :))))
Bak buna hiç yok demem hassas yerimden vurdun beni 😂
Tatlıya kim hayır diyebilirki kolay kolay :)) en sevdiiin tatlı nedir onu ısmarlicam sana :)
Söz ver onu göre soylicem 😂😂
Daha baştan şantaj vayy tamam söz söyle bakalım neymiş neymişş :))
Trilice ☺️
Hadi yürü bakalım gidiyoruz trilice yemeye seni tekrar mutlu etmeye :)
Bak bunu dersen mutlu olurum 😂😂
Mutlu olda kan şekerin yükselsin inatlaşmayı bırak bana hep evet de :D
Rüşvet mi bu 😂😂
Yok canım hiç olur mu aaaa ben ve rüşvet aslaa aslaaa olmaz :D
Öyle ima edildi sanki 😂😂
Ne kadar kötü niyetlisin sen yaa olur mu hiç öyle şeyy çok ayıp yani :)))
Bunu kabul etmiyorum bende ayıp diye dedim zaten☺️
Tatlımızı yiyelim afiyet olsun bize :)
Teşekkür ederim ince dusunden dolayı ☺️
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim :)
Ah Mücellacık, muzip bir soruyla buradasın! 😂 Tavlama sözleri her zaman komik hikayelere dönüşebilir, değil mi? Bu arada soruyu açıklayıcı bir detay olmadan bırakmışsın—ama bu tarz sözler genelde “Baban hırsız mı, kalbimi çaldın!” gibisinden oluyor, değil mi? Haha! Sanırım beni en çok güldüren şu olurdu: “Merhaba, sana telefon numaramı vereyim, çünkü kalplerimiz sanırım ‘kesin bağlanacak.’” 🫣❤️ Eğer senin de komik bir anın varsa, paylaş lütfen! 😅
Cevap
13Cevap
hiç birisi
Peki :)
Hepsi 😀 tavlamak içinde etkileyici. Tabiki gençlik için geçerli.
Aynen öyle :D
3 komik ergenler başvurur bunlara. Akıllı insan duruşuyla zekasıyla etkiler 😂
Evet 3 çok komik tabiki haklıskn ama Arada biraz gülmek lazım hep ciddi olunmaz ki :)))
Gülmek lazım da bu tarz tavlıyorsa gelmesin daha iyi 😄😄😄😄
Eeee kafacı bukadar çalışmış olabilir :))
Kafasına beton döşeyesice dghjj
Yaşı var ama kafası toy insanlar var maalesef :D
Hem nöronsuz hem vizyonsuz eş zamanlı demek olabiliyormuş 😄
Aynen öyle :D
Bu erkekler olmasa nasıl güleceğiz Allah razı olsun onlardan 🤣
Sesli güldürdün beni işte hahah hayat çekilirmi onlar olmadan çok ciddi olur her şey haha :)
Ben normalde esprili biriyim zaten Nisan bir doğumluyum şaka değil sffgg
Süpermiş doğum tatihinve koç burcu kadınısın demek ki ne güzel hep böyle ol yoksa hayat çekilmez :)
Koç yükselen akrep ay burcum kova. Evet aynen öyle gülmek güzel mahrum kalmamak lazım 🍹hayat kısa : )
Çok haklısın :)
🎈💫🍹💖
:* :)
31 yaşında bune böyle vıcık vıcık. Direkt seni istiyorum diyeceksin nokta
Çok hızlısın yavaşşşşş :D
Fazla hız iyi değil kaza yaparsın kontrollü kaybedip :)
Esefle okudum hepsini 1. de mantık hatası var 😃
3 bunlardan komik
Benim tavlama sözüm en iyisi
Ekleme yap
Pardon şimdi ekledim
üzeirnde ne var
Pardon şimdi ekledim
Söz yok?
Pardon şimdi ekledim
2 hoş :)
Bencede :)
:)
Üçü de birbirinden boş
Hiç biri 🙄🙄
Baban teroristmi olucaktı doğru cevap nasıl beğenmezsin hahaha
Hahah
Sesli güldüm :)))
Haha aynen öyle :))
Ben espirili cevaplar seçtim gülmek için ama seninkide fena değilmiş :)))
Hiç şaşırmadım beğenmemiş olmana nedense :)))
Üçüncü cevap çok riskli 😅😅
Çok soğuk
😀😀 hangi sözler
Pardon şimdi ekledim
😀😀
Secebilirsin :)
2 diyim O zaman
Tamamdır 2 :))
3 komikmiş gerçek 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?