Ben 28 yaşındayım. Tanıştığım kişi 32 yaşında. Evlenmeden önce ilişki yaşamam, dedim, kabul etti ama sizce konuşayım mı?

Hayatımda kimse olmadı, konuştuğum kişiler oldu ama bir iki gün oluyordu, dayanamıyordum, içim sıkılıyordu, istemiyordum ilişki. Bu kişi beni buldu, şans verdim, konuşuyoruz, çok mutluydum. Duygularım sürekli değişiyor, onunla olmak isterim ama bir yanım hiç istemiyor. Genel olarak ilişki, evlilik vesaire hazir degilim hiçbirine söylesem olur mu? Onunla güzel konuşuyorum, korkularımı da söylüyorum, o da anlayışla karşılıyor ama içim sıkılıyor, alışkın değilim diye mi? Ya iyi oluyorum ya kotu

Ben 28 yaşındayım. Tanıştığım kişi 32 yaşında. Evlenmeden önce ilişki yaşamam, dedim, kabul etti ama sizce konuşayım mı?
Cevapla