32 yaşındayım, 38 yaşındaki birisi evlenelim dedi. Sizce ne yapmalıyım?

2-3 aydan beri konuşuyoruz, dün evlenelim mi dedi. Bilmiyorum, ben kararsızım. Erken değil mi desem, 32 yaşındayım. Oda doktor, bende doktorum. Geçiniriz, geçinmesine ama bilmiyorum. Yaşında çok geç oldu, seviyorumda yaaa of sizce neden böyle kararsızım? Bilmiyorum, yorumlarınız için teşekkür ederim.
32 yaşındayım, 38 yaşındaki birisi evlenelim dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla