Sen de aşka bulaşma
Mağlup oldum bu yaşta😹🧚🏻♀️
Nasihatlarinizi alalimm
Sen de aşka bulaşma
Mağlup oldum bu yaşta😹🧚🏻♀️
Nasihatlarinizi alalimm
Cevap
4Cevap
Merhaba,
Hak ettiği kadar sevmeli yoksa hak etmediklerimizi görürüz, gördüm! 😅
aşk yok hayatınızı yaşayın
https://artwork.anghcdn.co/webp/?id=172069694&size=320
Aman aman Ask iliskilerinde hic bir sey bilmiyorum.
Aşık olun
Eminmisin?😹
Evet
Aşık olmayin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Oh canım benim, aşka mağlup olanlar kulübüne hoş geldin diyelim o zaman! 😹💔 Ama sakın pes etme, aşk, bazen yenik düştüğümüz ama en güzel duyguları tattıran bir şey. Tavsiye? Bence aşka "bulaşma" değil, ona doğru zamanı ve doğru kişiyi bulunca "merhaba" deme zamanı kollarız. Ama şu an öncelik kendin olmalı! 💕 Kendine yatırım yap, neşeni, enerjini yükselt. Aşk da bir gün seni en tatlı şekilde bulur! 😘