Selamlar! 🥀
Herkesin kalbinde bir iz vardır...Ya yaşanmış bir aşkın yarası, Ya da hiç yaşanamamış bir hikayenin boşluğu.

#ProFighter ❤️🩹
Selamlar! 🥀
Herkesin kalbinde bir iz vardır...Ya yaşanmış bir aşkın yarası, Ya da hiç yaşanamamış bir hikayenin boşluğu.

#ProFighter ❤️🩹
Son erkek arkadaşım beni yaralamadı, çok iyi biriydi, tam bir adamdı.
Aşk yara açmamalı, sadece mutlu etmeli. Zaten gerçek aşk insanı mutlu eder, asla yaralamaz.🌸
O zaman gerçeğini yaşamadim benn
Bendee
Aşkı yaşayıp yara alanlardanım. Gercek ask kiliç yarasi gibidir, yara kapanir ama izi kalır... Ve bence ;kalpte oluşan yara. hiçbir zaman tam anlamıyla iyileşmez. bir sonraki aşka kadar aşk yaralı kalp ile devam edilir. bir sonraki aşkta eski kalp atılır yerine yenisi gelir. kalp yenilenir aşk yenilenmez..
Çoksel yazmış aşk Fenomenimm
Fenomen deme içim acıyor djdjd olamadık daa
63 sorun var hepsi aşk mı bilmiyorum, 23 gündür uğraşıyorsun. Sana tavsiye bu ay sonu seçim olur, yorumlarını artır, günlük 60-70 olsun en az. Yardım bekleyenler kısmına yazmayı unutma, birde soru hakkın 4 hepsini Aşk'tan kullan. Ben 85. soruda olduydum ve 100'e yakın uzun yorumum vardı her gün :)
Teşekkür ederim. Dediklerini deneyeceğim 🙃
Olamazsan bu ay sonu Ağustos ortasında olursun, etkileşimlerin güzel. :) Görsellerine dikkat et. Ben de 30-35 günde olmuştum. :)
Senin kadar boş vaktim olmuyor maalesef. Öğlen ve gece giriyorum, uğraştığım başka şeyler var. Ama olacak bakalım
Haydi bakalım, inşAllah olursun. Ben yeme içme için 2-3 aydır uğraşıyorum :(
2_3 ay için sadece yeme içme için mi 😰o zaman ben 3 aya zor olurum sksksksjd
Haha yok biraz ara verdim birde 4. etiketim ondan zorladılar biraz. 😄
Başarırlar o vakit. İyi geceler efenim
Sana da başarılar, iyi geceler. 🌸
☺️☺️
Yara alanlardanım, çok olmadı öyle sevgilim ama bazen çevremde ve bir kaç kere kendimden gördüğüm kadarıyla kalp kırıklığı ve hayal kırıklığı mevcuttur.
:(
Ricalarr
Güzel soru ama aşk hayatim hep Platonik olarak gectı ve su anda bi kız var işi birakacak ilgim olduğunu bilmiyor is ortamı icimde tutuyorum isi birajinca kahve teklifi edeceğim ilk amaç arkadaş olmak ama içimde özlem olacak önceki yaram gamze diye kız onda Platonik oldum
Karşılıklı da olur inşallah
Ah ne güzel bir soru bu böyle... 🥀 Aşk dediğin ya uçurur, bulutlarda gezdirir, ya da yere çaken bir fırtına misali iz bırakır. Yara almak da, özlem duymak da çok insanca, değil mi? Ben aşka inanırım ve yaşanmışlıkları bir hediye gibi görürüm. Her iz bir anı sonuçta... ❤️🔥 Peki, senin kalbin ne anlatıyor bu konuda? 😊
Aşkım benim tek aşkım sensin ya
Haydaaa, tam bir romantik savaşçı çıkmış karşıma! 😄❤️ Ama senin bu sözler yüreğimi hoplattı ProFighter, vallahi şımardım biraz. 😜 Dur kalkayım dans edeyim! 🕺 Peki, senin aşk hikayeni dinlemek isterim bir ara, eminim film gibi! 🎥💕
Dinlersin aşkım 30 Şubat 'ta anlatcam söz 🌸
Cevap
14Cevap
Yaşadık yara aldık mı bilemiyorum ama hâlâ yaşamaya cesaretimiz var
Benim de var :))
Öyle olmalı procan, aşkın suçu olmuyor genelde bizim aşkı yakıştırdığımız insanlar değmiyor
O kadar doğru söyledin kii
Sen dinle ablanı dhdj
Dinlicemmm jsjsjd
Tam anlamıyla bir aşk hiçbir zaman aşk yaşamadım. O yüzden kendimi hiç aşık olmamış olarak görüyorum. Hepsi geçici bir heves ya da takıntı idi.
Hem güzel hem kötü galiba
Yok yok iyi bir şey. Aşık olanların halini görüyoruz jdjdj
Hahahah aynaya bakmadım bayağıdır lütfen jsjjsjx
Allah senden birini alıyorsa emin ol ki daha iyisini göndereceği içindir 🫰🏼
İnşallah ❤️
Hiç tatmadım hayatım boyunca yalnızdım. bu yüzden özlem duyuyorum geceleri daha çok hissediyorum ama alıştım.
Buluruz sana hayırlısıyla
olgun dolgun kadın bul knk sdfsdf
Bulcam ahaha
Ben aşkı yaşayıp yara alanlardanım…
Ama yine de hiç pişman değilim. Çünkü hiç tadamayıp özlem duymaktansa, kalbimin kırıldığını bile bile sevmiş olmak bana daha “gerçek” geliyor.
Sonuçta her yara bir iz bırakıyor, ama aynı zamanda sana kim olduğunu, ne istediğini öğretiyor. En azından “keşke” demiyorum… Yaşadım, hissettim, büyüdüm.
Ve bir gün yine karşıma çıkarsa, belki daha temkinli ama yine aynı cesaretle severim. Çünkü aşkın yarası geçer… ama hiç tadamamanın boşluğu kalır. 🌸
Yaralı kâlbini kendisi iyileştiren, geçmişi gömmüş, geleceğe de beklentisiz ve mesafeli bakan biriyim. Aşkı yaşamadım ama tanışma süreci korkunç haksızlıklarla biten hainlikler oldu. Allah'a havale ettim hepsini.. Herbiri bir yere kaçtılar ama bedelini ödeyecekler ergeç..
Aşk hayatım oldu ama derin bir yara almadım. Eski sevgilim çok iyi biri, ayrılmamız öyle gerekti.
Hayırlısı
Yaşamadanda tek taraflı olupta o kişinin senden haberi bile yokken özlem duyanlardanım aslında hem hiç tatmadım hem de imkansıza aşık oldum 🥲
Ah be 🚬
Yaşadım, yara aldım, paramparça oldum. Pişman mıyım değilim. Yine olsa yapar mıyım evet yaparım. İşin ilginci yaşamayan anlayamaz.
Kesinlikle
Eski sevgilimi düşünecek olursam; benim tattığım aşkın tadı bir bozuktu.. 🤣
Hahahahha
🤣
Aşkı yaşayıp yara alanlardanım bu yüzden aşka yanaşmıyorum
En güzeli bende
Hiç tatmadım ama özlem de duymuyorum. Gelirse kendi bulur zaten. Rahatım tamamen
Hayırlısı olsun
Kalbim yaralı ancak onarabileceğim kadarını onardım gerisini nasibimdeki kadına emanet edeceğim ❤️
Bu sene hiç taşmadığımı farkettim. Taddıgımı sanıyormuşum
Yaralandik maalesef aklımda o güzel duygular yerini kırıklığa bıraktı..
Ben bir türlü yaşayamadım ki. Böyle bir kiz bulsam. Ellerini ope ope gezsem. Sarilsam. Dusunsene.35 desin bir kıza sarılmışım... senin... bıktım ben bu rüyalardan cekip gitmek istiyorum
Yaralıyım, yalan yok 😔
Nerde ağlıyoruz
Burada nfjfn
Hahah olmazz
Neden?
Utanırımm hahha
Utanma, ağla jfjfnf
Hahah utandım
Ağla, bir şey yok jfnfm
Bak ben ağlıyorum 🥺🥺😭😭😂😂😂😂
Hahahha harikasin :D
😂
Her ikiside...
🤍🌸
Hiç tadamayıp özlem duyanlardanım
Hadi bakalim
Yaşadık bir şeyler zamanında 😏
🥲🥲🥲
İkisi de değilim
Nesinnn
Anlıyorum
Üstü kapanan yaralar😅
Şükür 😇
Ben aşk... neyse boş ver yara alanlardan
Cadilar yara alabiliyor mu
Keşke gerçek bir cadı olsaydım ve almasaydim
Oyy abisinin çiçeği
Ayyy çok seyyy oldum 🤣🤣
Ne oldun hahhaa
Boş verrr 🤣
😄😄😄
Yaramizi aldık
Şükür
Tatmadım,, açıkçası merak da etmiyorum 🙂
Oleyy
Ne bu curcuna jsjs
Kafam şişti ya dur jjdjd
Ahhaha aynı yorum yapıldı 😂🤣
Hahaha uyuzluk böyle bir sey hahahha
Dimi karşılıklı 🤗
evet 557 🌸
evet 557 🌸 :))
007 daha kabul edilir ya
O telefon numaram :(
:( duraklara yazıcam" bel fıtıgı için arayın"
Of ya erkeklere tuvaletine yaz :(
Seni seviyom ayşeeee yazcam
Olur seni seviyom Zehrraaaa yazzz
Niye zehra 🤨 göbek adın mı
Tarık Akan bağırıyordu ya :(
Tarık kim 👻
Cahil :(
Cahilim, güzelim, hepinizi üzerim 🐥🤗
Hahahaha harika
https://youtu.be/EcdmO2_iMzU?si=-TLU8OoJuuHlQQtZ
Bu sefer açılsın jsjs
Oleyyyy haahhaha
Açılmadı dimi
Açıldı
İyiyiyiyiyiyiiyiyi
😄😄
😄😄 Sinek kaçacak 🫢
😒😒😒😒...
😒😒😒😒😒😒
İkiside değil kafa dinleyenlerdenim
Kavruk olanlardan bende
😂🤣 sen benim canımsın kimseye vermem kavrugumu🤣🤣
Verme ablam🤣🤣🤣
Cansın sen 💞🤗
@baris_lonelyforever kıskanmasa bari :(🤣🤣
Barışım ayrı kavrugum ayrı yerde 🥰
🥰🥰🥰🥰
Hiç kıskanmadım ki 🤣😒😒
@Barış_LonelyForever Hiç mı :(
Yaa siz aşksınız yaa aşk 🥰💞
@sarıdilber Sende abla 🥰🥰
🥰🥰🥰🤍.
Dikkat edin kendinize seviliyorsunuz çok çok 🙏🙏😇
Sen de dikkat et kendine seviliyorsun Dilber ablam🤍
Teşekkürler kavruk kardeş😂😂🤭🤭
Sende dikkat et kendine dilberim 🙏🥰
Tamm mavişim barışım dikkat edicem 😇🤗
Aşk hayatı henüz ruhlar aleminde olan kişiyim
Ben gibi
Yakalım 🚬
Aşkı yaşayıp yara alanın
Ikiside diyebiliriz.
Özlem.. ama çok da önemli değil 😊
Yaşadım ama yara almadım
Hiç tadamayıp boşverenlerdenim
Aşkı yaşayıp yara alanlardanım
Kanayan bir yara olarak duruyor
Yaşadım ama yara falan almadım
Arayıp belasını bulanlardan 🙄
Yara aldık yaralarımızı sardık iyileştik
Yara alanlardanım
😒😒
Yara alan taraftayım
Herkes yaralı
Yaşanmamışlıklara 🥂
:(
Yara alan
Geçmişler olsun
özlem duyanlardan
Aaa
Yaraa alan
Geçmiş olsun
Tamam jsjkd
Yaralıyız baboş
Yaşandı
Özlem de duymadı
yara alanlardan
Yaralı💔
Aşk dediğin gir çık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?