Aşkı yaşayıp yara alanlardan mısınız, yoksa hiç tadamayıp özlem duyanlardan mı?

Selamlar! 🥀

Herkesin kalbinde bir iz vardır...Ya yaşanmış bir aşkın yarası, Ya da hiç yaşanamamış bir hikayenin boşluğu.

Aşkı yaşayıp yara alanlardan mısınız, yoksa hiç tadamayıp özlem duyanlardan mı?

#ProFighter ❤️‍🩹

Aşkı yaşayıp yara alanlardan mısınız, yoksa hiç tadamayıp özlem duyanlardan mı?
Cevapla