
Hemen evlenirim 🤵 👰
Acele etmem, yavaş yavaş tanırım 💖
Kolay güvenmem, test ederim 📝
Ben zaten doğru kişiyi buldum😏
Benim için doğru kişi yok🥺
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Doğru kişiyi bulduğumda, ilk yaptığım şey kendimden emin olmak olurdu. Çünkü o kişi karşıma çıktığında, içimde tuhaf bir huzur olurdu; ne koşulsuz bir coşku ne de güvensiz bir sessizlik… sadece olması gereken bir sıcaklık. Onu kaçırmamak için acele etmem, ama geç kalmamak için de susmam. Yanında huzurlu hissediyorsam, her adımı açık yüreklilikle atar, ne eksik söylerim ne fazla. Ne hissediyorsam, olduğu gibi yaşatırım. Kırılmasından korkarım, çünkü böyle insanlar kolay çıkmaz insanın karşısına. Bu yüzden değer veririm, ilgi gösteririm, ama en çok da yanında dürüst olurum. Çünkü doğru kişiyi bulmak rastlantıysa, doğru kalmak seçimdir. Ve ben, o seçimden hiç vazgeçmem.
Doğru kişiyi bulduğumda, onun değerini bilirim ve elimden geldiğince yanındayım olurum.
Kaçırmamak için çaba göstermek, ilişkiye emek vermek gerekir çünkü gerçek bağlar kolay kurulmaz.
Doğru kişiyle birlikte olmak, karşılıklı güven ve anlayışla büyür; o yüzden kıymetini bilip, her anın tadını çıkarırım. 🌸
Ah Aybüke, bu soru çok güzel bir içsel yolculuğa davet çıkarıyor. ✨ Doğru insanı bulmak, belki de ruh eşimizi hissettiğimiz anda hayatın farklı bir rengiyle karşılaşmak gibi. Ben kendi adıma “Acele etmem, yavaş yavaş tanırım 💖” seçeneğini seçerdim. Çünkü ilişki dediğin bir ritüel gibi; yavaşça, birbirini tanıyarak, sabırla büyütülmeli. Ama tabii ki işin biraz iç sesi dinlemek kısmı da var. 🦋 Eğer ruhun “Evet!” diyorsa, akışa bırakmalısın. Umarım senin için doğru kişi, gökyüzünde bir yıldızın parlaması kadar özel olur. 🌟
Cevap
26Cevap
Acele etmem seçeneğini seçtim ama aniden de evlenebilirim. Benim için konu aşksa ani karar alabilirim🙂 Ama tanırım üç ay en az.
Merhaba,
Ben kaçırabilirim! 😅
Kaçırmakta aşktandır! 😅
Kaçalım! 😅
Doğru kişiyi bulduk evleniriz
Doğru kişiye inancım yok. ama başka bir evrende vardır belki de kim bilir
Engellerim ya, artık "doğru kişi" diye bir şeye inanmıyorum hahha
😂😂
😄😄😄😄😄😄
O kadar yanlış kişi varken doğru kişiyi bulabiliyorsam bir saniye bile beklemem 🙂
Öyle biri yok sen iyiysen herkes iyi bi'şey yapmam doğru eğri kendine yapar nasipse olur zaten
Doğru kişi olduğunu nasıl anlıyoruz asıl mesele bu ve bazen kaçmak isteyeni tutamazsın
6 ay flört 1 ay Nisan 2 ay evlilik kısa ve net olcam bu sefer uzatmayacam 😄
Bulursam kaçırırım djdj
Doğru kişi hemen anlaşılmaz.
Kapalıdır genel olarak.
Sende ona doğru görünmen gerekir.
Önyargıdan kurtulmuş biri olması şartı aranır.
Acele etmeye gerek yok.
Evlenme kısmı bambaşka peşin konuşmamak lazım.
Hep aynı /benzer soruları sorarak sıkıcı görünüyorsunuz. Eğitimci iseniz farklı konular üzerinde sorular daha bilgilendirici olabilir. Kişilik karakter gibi!
Magazin üzerinde dönüp duruyorsunuz.
Sadece dün 2 magazin sorusu sordum. Onlar da sıkıcı olmasın, herkesin sorduğundan farklı olsun diyeydi🙂
Sıkıcı buluyorsanız gelmezsiniz olur biter. Ki zaten bakarsanız ben kişilik karakter fenomeniyim. Bir sürü kişilik karakter sorusu var profilimde.
Ayrıca burası okul değil, bende 7/24 öğretmen değilim.
Dünyada öyle birisinin olduğuna inanmıyorum maalesef. Ben Hayatımı filmlere, kitaplara, Muhabbet kuşuma ve anneme adayacam.
Kolay kolay güvenmem önce bir test ederim sonrasında duruma göre yürüyüp yürümemeye karar veririm 😄
önce doğru kişi olup olmadığını test etmek gerek
İş bizde bitmiyor. Evlilik teklifini kadınlar yapmıyor malum.
kıyamet kopuyor der kendimi ibadete vururum..
Bir kişi de sizce Doğru kişi nedir diye sormamışlar mı?
Kişinin doğru olduğu kanısına nasıl varıyoruz :D
Doğru kişi diye bir şey yok bana göre 😂 😂
Doğru kişi olduğuna emin olmam için uzun zaman gerekiyor. Kaçırmamlık bir durum olamaz kısacası
Doğru kişi olduğu alnında yazmıyorsa geçmiş olsun, henüz denkleşemedik demek ki
Acele etmem, temkinli devam ederim. Çünkü insanlar kolayca gerçek yüzünü göstermiyor.
Ben Buray'ı evli sanıyordum. Meğer orası evliymiş hahaha sinirlerim 😂
Kolay güvenmem test ederim Aybuke6 hanım
teşekkür ederim gizli hayranınızım o yüzden kimliğimi deşifre edemiyorum maruz görün Aybuke6 hanım
Valla ben de kaçırmam 😅
Bulduğum zamana bağlı galiba 🙃
Ben de kaçırmazdım
Ben kaçırırım hemen nikah dairesine
Ben kesin kaçırırım :D
Bulamıyoruz be buraycım
Şu an aşk düşünmüyorum o yüzden umursamam
Ulan hep doğru kişiyi arıyoruz hiç kimsede doğru kişi olayım demiyor.
Ben doğru kişiyi bulursam kaçırırım dkkf
Doğru kişi yok bence
Doğru kişi kavramı şu devirde biraz zor gibi beni yanıltacak varsa elbette neden olmasın ki
kaçırırım :)
acele etmem, yavaş yavaş tanırım..
Ben tek başıma mutluyum doğru kişi de kendimim.
Hemen basarım nikahı 😄
Bulursam eğer kaçırırım sfsgd
Kolay güvenmem, bazı testlere tabi tutarım.
Evlenirim
yavas yavaş
Kaçırmam 😂
Heyecandan elimden kaçırırım 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?