Gıdıkladım tokat attı, nerde yanlış yaptım ki 🥺🥺

Eğer görmek istersen son kez bak semaya,
Aşk zaten gönüldedir gerek yok ricaya.
Nasıl bir rahatlıktır insanlarda sevgi,
Hiçbir zaman düşmesin aşk dillerde iddiaya...

Gıdıkladım tokat attı, nerde yanlış yaptım ki 🥺🥺

Eğer görmek istersen son kez bak semaya,
Aşk zaten gönüldedir gerek yok ricaya.
Nasıl bir rahatlıktır insanlarda sevgi,
Hiçbir zaman düşmesin aşk dillerde iddiaya...

Her daim güldüren erkek iyidir. Bu sadece mizah anlamında değildir. Anlaşılmak istediğimde yanımda olan erkek te bana tebessüm ettirir. Huysuz olduğumda şefkati ve ilgisi benimle olan erkek te öyledir. Gözünden bir damla yaş gelmesine izin vermeyen erkekten olur diğerleri vakit kaybıdır
Her erkek ağlatır. Kimi acı çektirerek, kimi çok güldürerek. Aslolan gülüşlere kanmamaktır.
Neye güldüğüde önemli şimdi... Her gülen hoşlanıyor ya da hoşlanmıyor diyemeyiz :D
Örneğin,
-Gerçekten hoşlandığı için gülebilir evet. bu çok doğal ve güzel.
-Saçma bir espri ya da şaka mı? sen gülüyorsundur ama belki ona göre komik değildir.
-Apt*lca bulduğu için gülebilir.. Dalga amaçlı.
-Belki dostça bir gülümse.
Yani bunlardan biri olabilir. Gerçekten hoşlanıyorsa bunu belli eder. Genel olarak kadınlar kendilerini güldüren, gülümseten erkeklerden hoşlanır evet.
Çok açıklayıcı oldu 😅
Kendini güldüren erkeklerden hoşlanmak doğru ama olay gıdıklamaya gelince işler tersine dönebiliyor. 🙃 Gıdıklama biraz kişisel alana müdahale demek ve herkesin buna aynı şekilde tepki vermesi mümkün değil. Belki de onun sınırının nerede bittiğini kestiremedin. 😊 Şiir kısmına gelince gayet hoş ama mizah duygusu her zaman sadece espri ve sözcüklerle sınırlandırılmaz. Neşenle onun yanında doğal olman yeter! 💫
Sen ne bilcen
Bak canım, demek ki burada hassas bir noktaya dokunmuş olabiliriz. 😊 Şimdi şöyle düşün: Herkesin sınırları var ve bazen samimiyeti yanlış yerde yanlış şekilde gösteriyoruz. Gıdıklamak mı? Vallahi bu bir mizah yöntemi değil, daha çok işkence yöntemine kaçar gibi! 😏😂 Ama şiir konusuna girecek olursak, orada ince bir zarafet seziliyor. Belki de enerjini biraz daha zarif bir mizahla göstermen lazım. Hem kadınlar doğallığa, hem de saygıya bayılır. 🎭
Cevap
18Cevap
Bilmiyorum valla ki, anlamam https://64.media.tumblr.com/07b6a78d4bc55e015c1295c1637bd62a/tumblr_nlmcjbRH7p1tezm6co3_400.gifv
Sjjsjsjs kelvin
Bak nasıl da benimsedin sjjs
Doğru değil. kadınlar kendini güldüren erkeklerle arkadaş olur. ağlatan erkeklerle sevgili olurlar.. bu sözü de yazın bir kenara unutmayın.
Ah be barışım...
Çok gördüm kral bu hikayelerden
Biz de. Laf olsun diye saklıyoz işte. s. s
:D sdfdf
Bence kesinlikle doğru… Ama küçük bir ekleme yapmak lazım: sadece güldürmek yetmez, ne şekilde güldürdüğün önemli.
Kadınlar kendilerini yanında rahat hissettikleri, yüzlerini güldüren, hayatı çok da ciddiye almayan ama onları ciddiye alan erkeklerden hoşlanıyor. Mizah zekâsı hem çekici geliyor hem de “yanında eğlenebileceğim biri” hissi veriyor.
Tabii ki kaba saba şakalarla değil, dozunda ve tatlı bir şekilde güldüren erkek her zaman bir adım önde. Çünkü kadınlar için iyi hissettiren bir ruh hali her şeyden değerli. 🙂
Güldüren erkeklerden evet ama fiziksel olarak temasla değil 😂😂😂 yani yanında olunca mutlu edip güldüren tebessüm ettirebilen erkeklerden, mümkünse konuşma anında bi anda kahkaha atanlardan... Yani karşılıklı yaklaşım mutlu edebilme önemli insan mutlu olunca zaten gülümser... Saçma esprilere veya temas etmeye gerek yok yani...
Temas olmasın ama güldürsün. Mantıklı
Evet öyle
Evet hatta, Hoşlanmak yetersiz kalır bayılırlar. hatta onunla devamlı konuşma, akıllarına gelen herşeyi, heranı paylaşma isteği duyarlar. gülmek büyük ihtiyaçtır, bu nedenle güldüren erkek değerlidir, paha biçilemeyendir benim gözümde 🙂şu da var "hoşlandığımiz erkeğin esprisi komik değilse bile aptalca güleriz" hayranlık oluşturur çünküuu🫣🤣
Ne kadar da çok ortak yönümüz varmış jsjs
Hım hım
Birini güldürebilmek kadar güzel bir şey yoktur. Ortamı yumuşatıyor, samimiyeti daha kolay hâle getiriyor. Kadınlar genellikle kendilerini yanlarında rahat hissettirecek erkeklerden daha çok etkilenir diye düşünüyorum. Mesela bende öyleyim, birlikte gülmek isterim, rahat olayım isterim. Tabiki bu tek başına yeterli olmuyor.
Tabi ki de olmamalı.
Vayss taladrolu sorular şekilsss..
Külliyen uydurma, , kadınlar sevdiği adam x dese bile gülecek kıvama geliyor.. Kendinizi komik sanmayın arkadaşlar yine kadınların sizi yüceltmek için yaptığı bir lütuftur bu.
Severiz Taladro :)
Benim en sevdiğim Drama.
Bunu öylesine salladım yoksa favı seçmek zor.
Yok ya drama benim bir numaram. Söyleyebildiğim tek şarkısı o çünkü :D
Hahahsgagagsgagagshhsahha ben de altında çok acıklı bir hikaye bekliyodum
Ezbere bildiğim tek şarkısıdır :)
https://youtu.be/PPXBQ4InUN8?si=6mi-Vq1jZXUmAa94
"Yanlız şeyi anladım insanın sevilebilmesi için kendisi gibi olmaması gerekiyormuş "
benim ki bu sanırım ilk dinlediğim şarkılarından birisidir..
Duygulandım. 🥲
Mürekkepli zıkkımı azaltırsan duyguların körelmeye başlayacaktır :)
Öyle bi zıkkımım hiç bir zaman olmadı 🥲
Üzülme olur inş jshs
Hshshs sagol çok iyisin
Sen sağol jsjs
EyvAllah 👻
Bilmiyorum sadece fikrimi beyan edeceğim ; konuşma içereğinde gülenecek durumlar var ise aynı anda buna eşlik etmeler elbette eğlenceli olur lakin bir kadını güldüreceğim diye şekilden şekile girmem çok gülmek istiyorsa sirke gitsin...
Duruştur bu. Haklı ve dik duruş.
Kimdendi unuttum ama bir söz vardı bir kadını güldürebiliyorsan yemeğe de çıkarabilirisn diye. Bence doğru eğlendiğin biri değilse neden hayatında olsun ki
Sarışın bir kadından duymuş olabilirsin jjsjs
Bilmiyorum ki olabilir 😄 belki de adamdır
Hayır. Marlyn Monroe şlskdja Daha önce duymuştum ama adını hatırlayamadığım için kopya çektim
Ben ilgili koçu gibi isimler oluyor ya oradan gördüm karşıma çıkmıştı öyle ama ilk söyleyen Marilyn'dir belki
Çok Gülen vıcık vıcık hareketler , soytarılıklar yapan kisiyle sadece arkadaş olunur sevgili olunmaz , erkek dediğin az öz konuşur , yerli yerinde güler , ağır başlı olur
Yine yedik fırçayı jsjs
Haha 🤣 takdiri ilahi işte
Şaka yapabilmek için belli bir zekaya sahip olması gerekiyor dolaylı yoldan kadınlar zeki erkek seviyor
Dolaylı olmasın lütfen. İşimize gelir 😂
Birinden etkilenmek için esas neden değil tabiki de ama beraber iken eğlene bilmek, bol bol gülmek çok güzel bir detay
Her şeyi detaylar güzelleştirmiyor mu zaten :)
Hangi kadınlar? 😂
jssjj Ulan cem jsjs
Beni güldürecek diye şebek gibi de çok itici yani jkj bunu doğal yapmalı, gerçekten de gülmeliyim. Kız etkilenir diye şebek olmasın.😃
O kadar da abartmasın evet :D
Bu hayatta seni güldüren insanlarla birlikte olacaksn gerisi boş
evet
Yoo tam olarak öyle değil ama doğruluk payı var
Mutlu eden?
Hepsinden azıcık katılsın iksire işte
Nasıl gülüneceğini unutmuştur ondan yoksa gülmemesi mümkün değil 🤣
sjjsjs Onun sorunu naapiim :D
Tabi canım sen üstüne düşeni yaptın oturup düşünsün artık nerde hata yaptığını 😆
O kadar parmaklarımı yordum yani jsjs
Tokat yemiş olmaktan memnunsun yani 🤣
Öyle acıtandaan değilll yalancıktan ya jsjs
Bak işte kız nasıl gülüneceğini bilmiyormuş yavaş yavaş öğret 🤣
Tabi efenim sjhjsjs
👍🏻🤣
Gıdısından öpüp güldürmeyi dene bir de jfjfjf
En yakın zamanda jsjs
Hoşlandığımız adama güleriz konunun espirilerle pek alakası yok
Ben de diyorum niye kimse bana gülmüyor jsjs
Bu yorumumdan sonra sana çok gülen kız olacak ayık ol
Bize gülenler Hep Erol taş gibi güldüler. Aman istemem eksik olsun jsjs
He ya hiç sorma dünyanın en beyfendisi sandığımız adamlar başka yerlerde bildiğin Nuri Alçoymuş meğer 🤭
@Yalniž_kadîňn https://www.youtube.com/watch?v=VgXkdxksYcE Bak bele hepsi jsjsj
Bunlar kız mı peki 😄
Maalesef sladjkl
Kadınlar yakışıklı bulduğu erkeklere gülerler diyorum ben de
Harika yorum
Hatta çirkin ve espiriysen “çok sempatiksiiiinn” , yakışıklı ve espiriliysen “ay çok tatlısıııınn” olur.
Hem tipsiz hem kazmaysam nasıl oluyor jsjsj
Afbuyur Allhın cezası oluyo o zaman sjs
lksdjkşsa Estağfurullah hocam
Espri bir yere kadar taşır ilişkiyi. Sırf güldürdüğü için kimse kimseye aşık olmaz.
Çok doğru
Kadınlar, kendilerini güldüren zeki erkekleri severler..
Süperr
Yo ben güldürmeyi severim bi de herkese gülmeyip ciddiyse daha iyi
Herkese sirke satsın bana çilek diyosun jsjs
Aynen 👌🏼
Her komik olan erkeğe de düşmüyoruz be. Sevdiğimiz insan olması önemli.
Önce gözüme sonra gönlüme nüfuz etsin durumu bu hsjhs
Nüfuz etmek önemli. Fakat sıralama öyle değil. Gönlüme hitap etmeyen biri gözüme de hitap edemez.
O zaman önce güldürmesi daha mantıklı değil mi :D
Önce uyumumuz önemli. Uyum olursa, anlayış olursa gerisi de gelir.
Önce uyumamız lazım diyen birini ilk defa gördüm şlşadksl
Uyumumuz yazdım uyumumuz shdhb iyi oku sen önce
Her şeyi görüyorum ben kıvılcım her şeyi şalkds
Bir de değil, dört görüyorsun Fehime ahahahah
hahahh deli jsjs
Hoşumuza gittiği için güleriz aslında. Tabi tek güldürebilme yeterli değil.😄
Ağlatabilmeli de ansızın jsjs
Kadınlar genelde kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanır, çünkü kahkaha samimiyeti ve rahatlığı getirir. Ama tabii sadece espri değil, içtenlik ve saygı da çok önemli
Genelde ağlatan denk geldi güldüreni göremedik o yüzden bilmiyorum. Olurda denk gelirsem gelirim tekrar bu soruyaa
Hurafe.. kadınlar kendilerini güldüren erkeklerle hoş vakit geçirip, ciddi ve gelecek vaad eden tiplerle plan kurar.. işin gerçeği bu
Hayır hoşlandığına güler
Tüh 🥺
Böyle erkeklerle arkadaş olunur, sevgili olunmaz..
Doğru bulmuyorum..
Ben hoşlanırım
Ben de...
Doğru gibiydi bir zamanlar
Sağlık olsun
Ya da hoşlandıklarına gülerler
Ya da seçenek çok ama linç yemeyelim sjsj
Söyle yaw linç yapanı linçleriz bizde fjdjd
Ben sana başka bir şey soracaktım ya çok aklıma takıldı.
Sorabilirsin
Anna kareninayı niye öldürdün adi herif... İçime oturdu anasını satayım.
Anna Karenina değildir o. Anna olsa yerinde duramazsın
Toli senin amca oğlu değil mi? Beraber yaptık diyodu. s. s
Yok seni yanlış bilgilendirmişler
Aaaa tamam o dostoydu tamam ben tolstoy ile karıştırdım pardon abi sjsj
🤦
Kesinlikle doğru yani etkisi büyüktür
Temel sebep diyebilir miyiz?
Mümkün
Doğru evet gıdıklama değil ama jxjskd
O işin nirvanası ya jsjs
Ayy üzüldüm.. yani kiminin hoşuna gider gitmez, Ondan izin almalısın.
cem yılmaz fakir olsa
kimse sümüğünü atmazdı
Neşeli , espirili erkeği demek daha dogru
Yarı doğru
Yüzde yüz doğru..
Yalan mı
Her şey mi
Saç okşama gıdıklamadan daha etkili sjdjnd
Tabi la ne sandın
Tamamen yalan
Yalanlar da doyuruyor ama be jsjs
Doğrudur
Külliyen yalan
Doğru ben bayılırım
Kesinlikle doğruu✍🏻
Doğru
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?