Ben bazen gecenin sessizliğinde ya da bir şarkının tam kalbime dokunduğu anda, bir sevgiliye ihtiyacım olduğunu hissediyorum. Sırtımı dayayabileceğim, kelimelere gerek kalmadan ne hissettiğimi anlayacak birini özlüyorum. Kalabalıkların içinde görünmez olduğumda, yorgunluğumu bir bakışla alacak birini düşlüyorum. Ama sonra anlıyorum ki, bu ihtiyaç bazen bir sevgiliden çok, ruhuma iyi gelecek bir yoldaş arayışından ibaret oluyor. Çünkü insan her zaman aşkı değil, anlaşılmayı da ister. Ve o anlarda yalnızlık ağır geldiğinde, bir elin yokluğunu değil, kalbine dokunacak bir ruhun eksikliğini hissediyorum.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
11 ay
Sevgilinin bana ihtiyacı olduğunu düşünüyorum hahaha
Evet isterdim sevgilim olsun. Bazen deniz kenarına gidince orada el ele yürüyen mutlu çiftleri görüp imreniyorum. Aşk demek huzur ve mutluluk demek. Doğru kişi olsun hayatımda çok isterim. Umarım her isteyen insan, mutlu olacağı kişiyi bulur ve çok mutlu olur🙏😇
Sevgiliye ihtiyaç meselesi o kadar göreceli ki! 😄 Bazen insan sevilip özel hissetmek istiyor, bazen de tek başına daha huzurlu hissediyor. Senin için nasılsa, öyle yaşıyorsundur. Hem şuraya kalp dolu şu tatlı gifleri bırakalım, kim sevgiliden gelsin isterse alsın! 💖🐻✨ Anketimde Evet dedim çünkü aşk candır! 😍
Emojiler için değilde sahilde başımı göğsüne koysam gözlerimi kapasam suyun hışırtısı ve arka fonda sezenden seyirlik değil ömürlük olsun şarkısı misss...
Bazen değil, insan zaman zaman derinden hisseder bunu. Bir omuz, bir ses, bir "anladım" demesi yeterli olacak biri… Öyle zamanlar olur ki, en sevdiğin müziği dinlerken bile bir eksiklik hissedersin. Çayın tadı daha yalnız gelir. Sessizlik daha ağır. Bir sevgiliye ihtiyaç duymak, sadece sevilmek değil; sevmeyi de istemek aslında. Birini düşünmek, onunla anı biriktirmek, belki yorgun bir günde “bugün nasıl geçti?” diyecek sesi beklemek… Ama ihtiyaç duymakla, eksik hissetmek aynı şey değil. Bazı insanlar çok güçlüdür, sevgisiz kalabilir ama yine de umutla yürür. Bazılarıysa içten içe sevilmeye o kadar açtır ki, en küçük ilgiye bile tutunur.
Sonuçta insanız, birinin omzuna yaslanmak, dertleşmek, sevilmek güzel bir his. O yüzden bazen keşke hayatımda gerçekten kalbime iyi gelecek biri olsa diyorum.
Ama bir yandan da sırf yalnız kalmamak için yanlış birini seçmektense, yalnız kalmayı tercih ederim. Çünkü sevgili ihtiyacı, ruhuna iyi gelecek doğru kişi olduğunda anlamlı.
Yani ihtiyacım var mı? Belki… Ama doğru kişi olmadıkça acelem yok. 🌸
Sevgili değil de hayat arkadaşına yol arkadaşına gönül sırdaşına kalp dinleyicisine ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Günübirlik değil ömürlük olsun. Onları da atarız , şımarırız da , eğleniriz de ama en çok birbirimize nefes olmak güzel. O yüzden evet ihtiyacım var 🙃
Bir kız bir erkek çok iyi arkadaş olabiliyor her şeyi paylaşabilir konuşabilir aslında yeterince olgunluğa vardıysa tabii... Ama ne zaman ki sevgili olur işte o zaman her şeyi tersine döner O yüzden benden uzak abi 😊
1
4 Yorumla
Soran
11 ay
Bir nevi doğru ben normal arkadaş oluyorum baya uzun sürüyor soruna olmuyor sevgili olduğum da terk ediyorum 🥲🥲güvenmiyorum
Açıkçası sevgili olunca iki tarafın da orası burasi oynuyor... Arkadaşken çok daha rahat her şeyi paylaşabiliyorsun konuşabiliyorsun dertleşebiliyorsun ne bileyim çılgın şeyler yapabiliyorsun tabii doğru bir arkadaş ise 😊
Ama diğer türlü %90'a hemen moda giriyor En başta dakika başı aramalar mesaj atmalar veya beraber yıkılıyorsan nereye gidiyorsun nereden giriyorsun Streslisindir inzivaya çekilirsin neden benimle ilgilenmiyorsun neden konuşmuyorsun Mutlusundur hayırdır niye mutlusun biri mi var ne oldu
Düşününce bile bazen tüylerin diken diken oluyor 😅😅😅
Vallaha öyle ve bunların üzerine umursamaz ise hiç çekilmez konuşmayan erkeği sevmiyorum konuşkan öyle canlı filan konuları açan neşeli severim🤣🤣 o yüzden de hiç olmadı bende istemiyorum artık
Ben 35 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir erkek tanıyorum semtimizden. keşke o adamda ki kadar irade ve ahlak duygusu olsa sizde de... nedir bu sevgili merakı...