Benim ağzım laf yapmazdı eskiden okuldayken direk bir şeyler yapalım mı derdim veya kahve içelim mi gibisinden zaten sevgili bile olsan arkadaşça bir sevgililik oluyordu daha lisedeyiz tabi uni de de öyle oldu e tabi şimdi iş hayatına girecez bilemiyorum yine aynı olur herhalde işin yoksa bir şeyler yapalım mı
Mesajla ya da sanaldan fazla bir bk beklemesinler bir yere kadar gider. uzak ilişkide olsa da yakından gelip görücek falan , temas önemli göz göze el elle baş başa minosca bir günler olsun yeter, yüz yüze en iyisiii.😍💗
Ağzım iyi laf yapmaz ama yüz yüze kendimi daha iyi ve rahat anlatırım. Mesaj üzerinden yeterince kendimi ifade edebildiğimi düşünmüyorum. Yüz yüze ne hissettiğimi daha iyi anlar, kendimi daha iyi ifade etmiş olurum.