Sevdiğiniz insanı yüzyüzeyken mi daha rahat tavlarsınız, mesajlaşırken mi?

Kiminin ağzı iyi laf yapar, kimi de mesajlaşırken iyidir. Siz hangi yolla tavlarsanız?
Sevdiğiniz insanı yüzyüzeyken mi daha rahat tavlarsınız, mesajlaşırken mi?
Sevdiğiniz insanı yüzyüzeyken mi daha rahat tavlarsınız, mesajlaşırken mi?
Cevapla