Biriyle mesajlaşarak mi telefonda konuşarak mı yoksa yüzyüze mi daha rahatve kolay barışılır?

Biriyle mesajlaşarak mi telefonda konuşarak mı yoksa yüzyüze mi daha rahatve kolay barışılır
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten mesajlara cevap vermiyor. Arasamda nadir açıyor
Biriyle mesajlaşarak mi telefonda konuşarak mı yoksa yüzyüze mi daha rahatve kolay barışılır?
Cevapla