Öncelikle dikkate alıp okuyan herkese çok teşekkür ederim ,8 aylık bir ilişkim var başlarda her şey çok güzeldi el üstünde tutuluyordum 3-4 aylık başlangıç sürecinden bahsediyorum sonrasında bir ayrılık yaşadık benim hatamdı özürümü dilemiştim ama ayrıldı, gene de dayanamayıp ben yapamam sensiz yaşayamam diye geldi ve barıştık şu zamana kadar devam ettik.
Artık çok fazla kavga ediyoruz kavga esnasında küfğr hakaret ediyor ve şiddette başladı saçımı çekmeler boğazımı sıkıyor , arabadan inmeye kalkıştığımda ensemi tutuyor kollarımı o kadar sıkıyor ki morarıyor artık kollarım çizik içinde hıncını alamayıp çiziyor beni. Tehditler afedersiniz öldürürüm seni hayatını maf ederim benden gidemezsin tarzı tehditler
Artık ağlayıp durma karşımda ağlaman bile batıyor bana dedi ana çaresizliğimden onu sevdiğimden ağlıyorum , aileler tanıştı annesi bana gelinim diyor babası evlenmemizi kaç bilezik istediğimi soruyorlar.
Her seferinde ayrılmak istediğimde yapma böyle seni çok seviyorum evleneceğim ben seninle ben senden vazgeçmem seviyorum gidemiyorum kopamıyorum senden vazgeçemiyorum olmuyor diyor bana bir şekilde barışıyorum
Ve işin garip yanı o giderse benim kimsem yok üniversite öğrencisiyim ve tek arkadaşım gerçekten sevgilim , çok sosyal bir kızdım ama tüm arkadaşlarımla kavgalı bir şekilde bitirirdim ve bu şehirde değiller anlayacağınız o giderse yapayalnız hiçliğin ortasına düşeceğim ne arkamda duracak ne yanımda destek
olacak bir dostum arkadaşım yok
Çıkmaza girdim nolur yardım edin.
Artık çok fazla kavga ediyoruz kavga esnasında küfğr hakaret ediyor ve şiddette başladı saçımı çekmeler boğazımı sıkıyor , arabadan inmeye kalkıştığımda ensemi tutuyor kollarımı o kadar sıkıyor ki morarıyor artık kollarım çizik içinde hıncını alamayıp çiziyor beni. Tehditler afedersiniz öldürürüm seni hayatını maf ederim benden gidemezsin tarzı tehditler
Artık ağlayıp durma karşımda ağlaman bile batıyor bana dedi ana çaresizliğimden onu sevdiğimden ağlıyorum , aileler tanıştı annesi bana gelinim diyor babası evlenmemizi kaç bilezik istediğimi soruyorlar.
Her seferinde ayrılmak istediğimde yapma böyle seni çok seviyorum evleneceğim ben seninle ben senden vazgeçmem seviyorum gidemiyorum kopamıyorum senden vazgeçemiyorum olmuyor diyor bana bir şekilde barışıyorum
Ve işin garip yanı o giderse benim kimsem yok üniversite öğrencisiyim ve tek arkadaşım gerçekten sevgilim , çok sosyal bir kızdım ama tüm arkadaşlarımla kavgalı bir şekilde bitirirdim ve bu şehirde değiller anlayacağınız o giderse yapayalnız hiçliğin ortasına düşeceğim ne arkamda duracak ne yanımda destek
olacak bir dostum arkadaşım yok
Çıkmaza girdim nolur yardım edin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer