Sevgilim bana bir iyi bir kötü davranıyor yardımcı olur musunuz?

Öncelikle dikkate alıp okuyan herkese çok teşekkür ederim ,8 aylık bir ilişkim var başlarda her şey çok güzeldi el üstünde tutuluyordum 3-4 aylık başlangıç sürecinden bahsediyorum sonrasında bir ayrılık yaşadık benim hatamdı özürümü dilemiştim ama ayrıldı, gene de dayanamayıp ben yapamam sensiz yaşayamam diye geldi ve barıştık şu zamana kadar devam ettik.

Artık çok fazla kavga ediyoruz kavga esnasında küfğr hakaret ediyor ve şiddette başladı saçımı çekmeler boğazımı sıkıyor , arabadan inmeye kalkıştığımda ensemi tutuyor kollarımı o kadar sıkıyor ki morarıyor artık kollarım çizik içinde hıncını alamayıp çiziyor beni. Tehditler afedersiniz öldürürüm seni hayatını maf ederim benden gidemezsin tarzı tehditler

Artık ağlayıp durma karşımda ağlaman bile batıyor bana dedi ana çaresizliğimden onu sevdiğimden ağlıyorum , aileler tanıştı annesi bana gelinim diyor babası evlenmemizi kaç bilezik istediğimi soruyorlar.

Her seferinde ayrılmak istediğimde yapma böyle seni çok seviyorum evleneceğim ben seninle ben senden vazgeçmem seviyorum gidemiyorum kopamıyorum senden vazgeçemiyorum olmuyor diyor bana bir şekilde barışıyorum

Ve işin garip yanı o giderse benim kimsem yok üniversite öğrencisiyim ve tek arkadaşım gerçekten sevgilim , çok sosyal bir kızdım ama tüm arkadaşlarımla kavgalı bir şekilde bitirirdim ve bu şehirde değiller anlayacağınız o giderse yapayalnız hiçliğin ortasına düşeceğim ne arkamda duracak ne yanımda destek
olacak bir dostum arkadaşım yok

Çıkmaza girdim nolur yardım edin.
Sevgilim bana bir iyi bir kötü davranıyor yardımcı olur musunuz?
Cevapla