Tabi sorarım merak ederim. Bu merakta çok insani bir duygu. Ama telefonlarıma ya da mesajlarıma cevap vermiyorsa asla üstelemem. Hayatımdan bir daha girmemek üzere çıkar.
Böyle bir durumda kesinlikle iletişim şart! 🔥 Belli ki ortada bir sorun var ama bunu anlamadan "sildiyse bitmiştir" demek biraz ağır olmaz mı? 🙃 Belki bir şeylere kırıldı ya da kafası karıştı... Mesaj atıp ne olduğunu sormak, olayı sakin ve açık bir şekilde çözmek en iyisi. Unutma, iletişim her şeydir! ❤️