Ayrıldığınız bir kişiye mesaj atar mısınız?''Seni merak ettim, halini hatrını sormak istemiştim'' gibi şeyler söyleyen birisi ne yapmak istiyordur?

Soğuduğunuz ve ayrılma kararı aldığınız bir kişiye iletişimi kurmak ne kadar doğru? Tam da karşısındaki insan onu unutmak için çaba sarfederken... Bu kişinin amacı nedir? Düşünceleri nedir? yardımcı olur musunuz arkadaşlar?
Kız özlemiştir. Yoklama yapıyordur.
Alakası yok. Öylesine canı sıkılmıştır yazmıştır.
Pişman olmuştur yine arayacaktır.
Çok yalnız kalmıştır, boşluk dolduruyordur.
Her katil olay yerine gelir misali senin durumuna bakarak egosunu yükseltiyordur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar niye böyle yaparsınız ya? İnsan karşısındaki insanı hiç mi düşünmez...
Güncellemeler
+1 yıl
evet görüşlerinizi merak ediyorum gerçekten...
Ayrıldığınız bir kişiye mesaj atar mısınız?''Seni merak ettim, halini hatrını sormak istemiştim'' gibi şeyler söyleyen birisi ne yapmak istiyordur?
Cevapla