Onu çok sevdim ve bana yaptıklarına katlanamayınca depresyona girdim, intihara hatta.
Genelde düşünmeyen biriydim, hiç mi insaf yok ya. Ayrıca doğum günümü kutlamayan ve kurumda çalıştığı kız onu etiketleyip ve o da o kızı paylaşan...
Yani çok ilgisiz idi bana karşı ve sorunları çözmemizi istememize rağmen cevap vermedi, bende takipten çıktım.
Neden sormuyor ve etmiyor, intihar ettiğim günler bile oldu.
Genelde düşünmeyen biriydim, hiç mi insaf yok ya. Ayrıca doğum günümü kutlamayan ve kurumda çalıştığı kız onu etiketleyip ve o da o kızı paylaşan...
Yani çok ilgisiz idi bana karşı ve sorunları çözmemizi istememize rağmen cevap vermedi, bende takipten çıktım.
Neden sormuyor ve etmiyor, intihar ettiğim günler bile oldu.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aranızda cinsellik olmadığı için seni sallamıyor. Çünkü bakire olmanı umursamıyor: Sevmediği ve evlenmek istemediği ya da evlenecek gücü olmadığı için.
Cinsellik istiyordu ve ilk defa sevişmiştik kanka nasıl oluyor o o kadar pişmanım ki.
Ne! Bekaretini "BEDAVA" verdin mi? Beyin?
Hayır, bekaretimi vermedim.
Seviştik sadece.
Yüreğime indi! Ayrıldın zaten uzak dur, o seni gram sevmiyor. Seven erkek 3-5 ay içinde evlenmeye çalışır zaten. Sen evlenmek mi istiyordun?
Yaa seni tanımıyorum bile ve bir kız için böyle düşünmen ne güzel.
🥹🥺 Çok teşekkür ederimm, evet ve ciddi düşünüyordum yani evlilik adımında.
O da zorluyordu ve ailesi iyi diye biliyordum, işinde gücünde ya bilmiyorum şerefsiz işte beni manipüle etti ve son şansı vermiştim bir daha vermeyeceğim ona.
Manipülasyonu fark edip kendini geri çekmen büyük bir öz farkındalık sahibi olduğunu gösteriyor. Bu kararın senin değerini bilmeyen biriyle zaman kaybetmemeni sağlamaktan daha öte seni değersizlik çukuruna düşmekten kurtardı! Unutma: Bu yaşadıkların senin sevgi ve sadakati hak eden biri olmadığını göstermez, onun bunu taşıyacak kapasitesi olmadığını gösterir.
Değerini bilmeyen biri için kendini harcadığını düşünme, değersiz hissetme, asla geri dönme ve onu düşünme; bu deneyimin seni gelecekteki sağlıklı ilişki için güçlendirdiğini hatırla. Sana inanıyorum. ✔
O karakter yoksunu kaç yaşında sen kaç yaşındasın?
21' idim ve 22'ye girdim.
Çok haklısın ve beni motive ettirdi bu sözlerin.
Bazen acı çekmek de iyidir aksine yani o kişiden kurtulmaktan daha iyi ama şuna inanıyorum ki bir gün o da bana yaşattılarını bin misli ile ödeyecek mi bilemiyorum, sürüm sürüm sürünsün.
Ben hayatıma giren hiçbir insana böyle dememişimdir, bu kişi girdiğinde kalp kırıklığından daha fazlasını yaşadım ya ağladığım günleri geçtim, artık nasıl güveneceğim bir erkeğin sadakatine.
Kendisi 24 idi sanırım.
Şu an tüm erkeklere güvenememen çok normal. Unutma: Bu kişi tüm erkeklerin temsili değil, sadece doğru insan olmadığının kanıtı.
Şu an hissettiğin öfke ve güvensizlik tamamen normal. Ama bunu da unutma: İntikam düşüncesi seni yormaktan başka işe yaramaz. Onun en büyük cezası, "senin gibi bir değeri" asla göremeyecek olması. Gelecek kaygına gelince, bu kişi "tüm erkekler" demek değil, sadece yanlış insan demek. Hayat, seni mutlu edecek insanlarla tanıştırmak için bazen acele etmez, bazen eder. Çünkü önce kendi mucizeni fark etmeni bekliyor. O mucize sensin.
Teşekkür ederim yorumun için ve haklısın tabii ki ama zaman ister bu dediğim gibi.
😊
Sana güveniyorum! Doğru erkeği, sana parlak bir gelecek sunabilecek o hayatının erkeğini seçeceğinden eminim. Hiç korkma! 🎈
ona sorsana nedne silmedin diye biz ne bilelim
Yazmıyor ve cevap vermiyor, ön yargılı olma istersen.
Aklımda kala kala burada sormak zorunda kaldım.
biz onun beynini ne bilelim
Alemsin, güldürtüyorsun ya jsjsjsjs 😂
bu gerçek işte bilemeyiz nedne silmedi