Onunla tekrar iletişime geçmeli miyim sizi olsaniz bu durumda ne yapardınız?

Hayatim boyunca ilk kez bir erkeğe aşık oldum deliler gibi ve açıldım o da beni kibarca reddetti ve ben bunu aşamıyorum hala ona aşığım unutamıyorum silemiyorum bu kişi beni reddettikten sonra bütün sosyal medya hesaplarimdan çıkardım onu ama keşke cikarmasaydim çok özlüyorum sizce tekrar konuşmalı miyim siz olsanız ne yapardınız
Onunla tekrar iletişime geçmeli miyim sizi olsaniz bu durumda ne yapardınız?
Cevapla