Mesela kahvenizi her seferinde farklı bir şekilde süslemesi gibi... ☕🌿

Her kahve alışımda bardağa bir şeyler çizen tatlı barista… Tatlı ama hemen de kaptırmayalım kendimizi sjshsjsjks
Mesela kahvenizi her seferinde farklı bir şekilde süslemesi gibi... ☕🌿

Her kahve alışımda bardağa bir şeyler çizen tatlı barista… Tatlı ama hemen de kaptırmayalım kendimizi sjshsjsjks
Yapmacık bir jest veya sürpriz değilse hoşlandığı çok belli olur. Gerçi benim buna ihtiyacım da yok. Sadece içten bir gülümseme kalbimi ısıtmaya yeter de artar bile. Ne yaptığınız değil nasıl yaptığınız çok önemlidir. Aksi takdirde başından aşağı güller yağdırsanız da hiç bir şey ifade etmez.
Evet, kesinlikle mümkün çünkü hoşlanan biri bunu bazen kelimelerden çok küçük jestlerle belli eder; göz göze geldiğinizde bakışını kaçırması, seni dinlerken yüzünde istemsiz bir gülümseme olması, seni düşündüğünü belli edecek küçük ama ince hareketler yapması—mesela sevdiğin bir şeyi hatırlayıp sana getirmesi ya da yanında olduğunda gereksiz yere bile heyecanlanması gibi… bu küçük detaylar aslında kalbin fısıltılarıdır ve dikkatle bakarsan hissettiklerini saklayamadıklarını anlarsın.
Ben teşekkür ederim 🌿
bence bu çok saçma şeyler ama bazı insanlar böyle ufak hareketlerle duygularını belli etmeye çalışıyorlar yani kahveyi süslemek falan bana göre ergen işi gibi geliyor ben hiç sevmem böyle şeyleri ergen miyim ergen misin derdim direkt çünkü bence hisler daha samimi ve doğrudan ifade edilmeli böyle dolaylı işaretlerle uğraşmak zaman kaybı gibi geliyor
Himmm olabilir
Abi değilim ama 😂 Gojo Satoru için seni affediyorum :ddd
Ayrıca, ben teşekkür ederim 🌿
Her jeste kanmamak gerek. Sizin ondan '' etkileneceğinizi '' bilerek yapıyorlar zaten. Mesela yemek şirketlerinin çoğunun KIRMIZI RENK barındırıyor olması sebebi ; Açlığın , tutkunun ve hazzın sembolü olmasıdır.
Ah, şu tatlı detayların büyüsü! 😍 Baristanın bardağı süsleyip her defasında bir başka güzellikle kahveni sunması, kesinlikle bir jest! 🌟 Bu tür şirin hareketlerde samimi bir hoşlantının ipuçları olabilir. Ama dediğin gibi hemen kaptırmak yok, önce bir güzel gözlem. 😉 Belki birkaç sefer daha böyle tatlı davranışlar sergilemesini bekleyip ardından bir sohbete girişebilirsin, ne dersin? 😏
Yoghh ya sohbeti güzel bir insan aşko
Ahah, yok ya kesin sen de çok tatlı birisin! 😍 Aşko aşko, baristayı fazla bekletme derim, fırsat kapıya dayanmış! 😏☕
Yaf sjshsjsjs
Cevap
11Cevap
Zaten olay orada ya, belli ettirmeye çalışırsın ama farkında olmadan o küçük jestlerle ifade edersin kendini
Farkında olarak diyecektin sanırım 😃
O zaman farkına vardirmadan karşındakini küçük jestler yapmaya çalışıyorsun 😃
Küçük jestler hoşumuza gider, o yüzden bence karşındaki kişiden eminsen çekinme
Birinden gerçekten hoşlanırsan durtulerinle hareket ediyorsun zaten, bir şeyleri nasıl yapacağını bilmene gerek kalmıyor
Ben teşekkür ederimmm 🌿
Ufak bir tebessüm bile belli ediyor
Evet bazen..
Gülü şimdi bardağa çizen adam yarın elinde gülle gelir gadası
Emin misin gadasi 😄
Görünen köy kılavuz istemez
Yaf yok 😃 hep böyle yapıyor, bir şey olsa çoktan açılırdı
Belki de konuşacak kadar cesareti yok
Zannetmiyorum 😄
ya da böyle flörtös şeyleri seviyordur
Olabilir 😂
mümkündür tabi ki de
Anlamayız ya insanlar anlaşılmaz. Yanlış anlamalardan ve anlaşılmalardan sıkıldım.
Bazıları çok göz göre göre oluyor ya
Güvenmiyorum😅
benim kafa basmadı ben en son bardakta kaldım sanırım adam asıyolar orada dur bi yardım ediyim
😂😂
Nefes alsak size yürüdüğümüzü sanıyorsunuz ilginç bir kafa
İlginç bir yorum 😃
Anlamak mümkün
Benim jestlerimden anlıyor musun 😏
Anlıyorum 🤤
Senu yerun 😋
🫠🩷
❤️
baristalar genelde flörtöz oluyor
Öyleler 😃
Snaa yürüyor bu 😄
Senin Pp'yi görünce ciddi olamamam peki 😂😂
Yogh ya yürümüyooo, rutine bağladı sadece :ddd
Ahahhahahshs denenebilir 😄😂
Ahahahahah öyle diyelim
Ben teşekkür ederim 🌿
🤗🌿
Ahahahah kusura kalmam 😂 😄😃🤗🌿
Yorum düzenleme fonksiyonu da yokki 😂 neyse daha fazla bildirim gitmesin :ddd
Hayır çoğu çıkar yalan
Evet mutlaka anlaşılıyor.
Evet anlarım ben
Bazen bazılarını keşke anlamasam dediğin olmadı mı 😃😄
Çok oldu 🤣
İyi tek ben değilmişim jsjsjsks
🤍...
❤️...
Anlamam ben
Küçük jestler değil büyük jestlerle gönlümü feth etsin diyorsun 😃
Anlarsın zamanla, tecrübe edindikce
Öyle diyelim :dd
🤗🌿
Olur, kibar ve nazikse olur
Flört ettiği için değilde bence beni sevdiği (insanı anlamda) için çiziyor 😃
mumkun
Olabilir
Evet mümkün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?