6 yıldır türlü bahanelerle gelmeyen uzak mesafe aşkımı unutamıyorum ne yapmalıyım?

6 yıl önce biriyle tanıştım uzak mesafe ilişkisi 187 boy kara kaş kara göz çok yakışıklı ama onun bana göre saçma bahaneleri yüzünden bir türlü buluşmak nasip olmadı bu süreç te sürekli mesajlaştık telefonlaştık doğum günlerimizde çiçekler hediyeler en son Kabe 🕋 de bana söz verdi geleceğim diye yine gelmedi bende gelesiye kadar bana yazma arama dedim ramazan bayramından beri görüşmüyoruz onu çok özlüyorum aramamak yazmamak için kendimi zor tutuyorum ama kendime olan saygımı da yitirmek istemiyorum ne yapmalıyım?

Güncellemeler
11 ay
bekar Tc si falan bende her şeyi var
6 yıldır türlü bahanelerle gelmeyen uzak mesafe aşkımı unutamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla