Ayrılık sonrası yara bandı yapan erkek mutlu olur mu?

Beni çok seviyordu ama evlenmek istiyordu bende evliliğe hazır hissetmiyordum atandıktan sonra istediğimi söyledim ayrıca ailesel problemlerim de vardı. O da beni çok sevdiğini ancak beni geleceğinde görmıyosan gitmek zorunda olduğunu söyleyip ayrıldı. 2 hafta sonra 19 yaşında bir kizla sevgili oldu hayatımın şokunu yaşadım (kendisi 27). Ayrıca beni her yerden engelledi, umut verip yarı yolda bıraktın dedi. Üzerine bu kadar çabuk sevgili yapmasını ve yüksek ihtimal evleneceklerini kaldıramıyorum. Beni gercekten cok seviyordu ve ikimiz icin cok emek verdi beni bu kadar çabuk unutmuş olamaz. Şimdi o kızla mutlu olur mu? Geri dönmek istedim ama sevgilisi olduğu icin hem soğudum hem kırıldım yaptığı her ikimize de saygısızlık değil mi? Çivi çiviyi söker mi beni unutamadan başkasıyla sevgili oldu
Ayrılık sonrası yara bandı yapan erkek mutlu olur mu?
Cevapla