Sevgilim olmadığı zaman kendimi çok yalnız hissediyorum neden böyle?

Sevgilimle ayrıldık 1 ay oldu, yalnız hissetmek tabii ki normal lakin normalde de tek başıma iken iyi hissedemiyorm...

Nie böyle

Sevgilim olmadığı zaman kendimi çok yalnız hissediyorum neden böyle?
Cevapla