Sevgilimle ayrıldık 1 ay oldu, yalnız hissetmek tabii ki normal lakin normalde de tek başıma iken iyi hissedemiyorm...
Nie böyle
Sevgilimle ayrıldık 1 ay oldu, yalnız hissetmek tabii ki normal lakin normalde de tek başıma iken iyi hissedemiyorm...
Nie böyle
Cevap
7Cevap
ilgiye çok alışmışsın şu an boşlukta gibi hissediyorsun
...
hocam bence ilgiyle alakası yok duygusal insanlarda var olan bir şey
@alibateman duygusal biriyim evet ama tabii ki simarmak ve şımartmak isterim
İlgi güzeldir
bende seni savunuyorum hocam niye kiziyon
@alibateman kızmadım.
eyv
Cunku Sen ilgi sevgi tutku kizisin bunlari goremeyince yalnizlik cekiyosun
:/ öyle ama bulamıyorum doğru kalbi sevgilimle de olmadı keşke olsa her şey çok daha güzel olsa
Sen biraz fazla detaycisin illa kalbin yerinden cikacak heyecan duyacaksin bu olmayinca da gitmesine uzulmuyosun
Sen nerden biliyorsun detaycı olduğumu?
Sozlerinden anlasiliyor. Her kucuk detay senin icin cok onemli
Beni anladığın için teşekkür ederim mutlu oldum.
Beni gören birini görünce çok mutlu oluyorum
Zarifsin kirilgansin ve duygusalsin. Anac bir yaninda var ama
Bunları bile bileceğin bir şey yazmadım ki? Nasıl biliyosun
Hislerime guvenirim ben
:)))
Disil enerjin guclu tutkularin yogun ama sinirlarini biliyosun Sen
Dişil enerjim evet güçlüymüs bende farkettim ama sistem dişil enerjiyi istemiyor biraz mecbur seni eril yapıyor.
Yalnızsan.
Erilsin.
Ben hissettim ama bunu. Sen birz kendini korumayi seviyosun. Guven duygun yok kimseye bu sebeple Kati sinirlarin var
Maalesef güvenmemekte haklıyım kırılganım, duygusuz görünsemde herkesin eline veremem kalbimi yoksa paramparça olur.
Yetkin birisi olması gerek. Dilinden anlayan.
Ben anliyormuyum mesela
Bilmem.
Güzel enejriler aldım, beni anladın biraz olsun hoşuma gitti
Seni cozmek zor. Elde etmekte elde tutmakta oyle bence
Doğru.
Acı verici biraz
Anac birisin degilmi
Anactan kastını aç
Cocuklari seven merhametli
Çocuklardan birzx korkuyorum.
Çünkü başkasının çocuğuna elleyemiyorum, kardeşim falan olursa severdim.
ya da başka türlü.
Kedi köpek ve diğer canlıları severim.
Merhametin var
Arzularin guclu senin bence
Olabilir
Bence oyle
👍👍
Ama biraz utangacsin herhaldr
Biraz
Yeter artık neyse yoruldum
boş ver yalnız olmak güzel
Diil üzülüyorum
Aile bağların ile alakalı.
Bu etkili evet.
://
Doğrudan alakalı.
Haklısın düzelmeyince insan bağımlı olabiliyor buna yalnız kalamiyor
Babasından ilgi görmeyen erkekler özgüvensiz oluyor mesela, kızlar da ilgi açlığı yaşıyor.
Doğru.
Baba ilgisi ben de görmedim, farkındayım durumun lakin düzelmiyor işte olan bu.
Elimden geldiğince minimize ediyorum travmalari
Sen kaç yaşındasın? 22+ yaşlarından sonra bunu kontrol etmesi kolaylaşacaktır.
21 daha kolaylaştı aslında eskiye nazaran ama insanin içinde hep bir boşluk var
Yalnız değilsin kanka olarak burdayım ☺️
Hala seviyorsun ondan
Ondan mıdır.
Üzülmedim ayrılınca, tam ayrılmış gibi hissetmiyorum heralde
Ondan, bizde sevdik bizde öyle hissettik
Yalnız olmak yanlış bir kalpte olmaktan iyidir
Öyledir de.
O doğru kalp hiç çıkmayacak gibi
Kaç yaşındasın
21
Daha gençsin çıkar merak etme
İlgiye ihtiyacın var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, yalnızlık kimi zaman hepimizi etkileyebilir. Özellikle sevdiğin biriyle zaman geçirirken o alışkanlığın artık olmaması başta zorlayabilir. İnsanız sonuçta, birine bağlı hissetmek, paylaşmak hepimizin ihtiyacı. Ama burada önemli olan, önce kendinle mutlu olmayı öğrenmen. Yalnızlık kötü bir şey değil, belki de kendini keşfetme zamanı gelmiştir. Sevdiğin şeylere odaklan, hobiler edin, arkadaşlarınla daha fazla vakit geçir. 🦋 Kendine şefkat göster; öncelik kendi mutluluğun olsun. Unutma, bu süreç seni güçlendirecek! 💪🏼💕