Birini beğeniyordum/hoşlanıyordum ama o değil arkadaşı yürüdü hatta yazmaya basladı. Bende istemediğimi söyledim?

Yazmayı bıraktı. İkisi ile de takiplesiyoruz. Bu arada o yazana dedim ki benimle ilgili farklı düşüncelerin varsa olmasın. Vs. Açıkça o konu açıldı yani. Sonra kıvırdı inkar etti. Dedim tm yoksa sorun yok zaten. Bu arada şimdi ne olacak diğeri elden gitti asıl sorun... Çok yakınlar mi bilmiyorum ama anlatmıştır bence. Artık olmaz değil mi

Güncellemeler
11 ay
İkisi ile de ortak bir etkinlikte toplu etkinlikte tanıştık. Ama hiçbir samimiyetim yoktu yani bir kez gördüm yüz yüze
Birini beğeniyordum/hoşlanıyordum ama o değil arkadaşı yürüdü hatta yazmaya basladı. Bende istemediğimi söyledim?
Cevapla