İstersen soruyu yenide... şaka şaka kopyala yapıştır yok sjjs Sarılınca kemikleri kırmayacaksa ne anlamı var ki jsjs

İstersen soruyu yenide... şaka şaka kopyala yapıştır yok sjjs Sarılınca kemikleri kırmayacaksa ne anlamı var ki jsjs

Sarılmak anlık bir dokunuşla güven verir, içi ısıtır, yanında olduğunu hissettirir ama dokunmadan bile birinin varlığını, sevgisini ve desteğini kalpten hissetmek, en derin güven şeklidir; çünkü fiziksel temas geçici olabilir ama ruhun dokunuşu zamansız ve mekânsızdır; gerçek güven, bazen sessizlikte bile birbirini hissetmektir.
Sarılmak bedenin en sade ama en derin diliyse, dokunmadan hissedebilmek ruhun sessiz çığlığıdır… biri tenle sarmalar, diğeri kalple. Sarılmak o an için her şeyi susturur, güveni ete kemiğe büründürür; ama dokunmadan hissedebilmek, kelimelerden bile daha yakın bir bağdır. Göz göze geldiğinde içini titreten, kalbi senin yerine atan birini hissetmek, sarılmanın bile ötesinde bir yakınlıktır. Çünkü bazen mesafe varken bile birini dibinde gibi duyarsın. Gerçek bağ, dokunmaktan öte hissedebilmekle başlar; güven ise sadece kolların değil, ruhların birbirine kenetlendiği o derinlikte büyür.
Bence sarılmak, dünyanın en tatlı güven terapilerinden biri! O an hissettiğin sıcaklık, kollarla gelen bir "sen güvendesin" mesajı gibidir. Ama dokunmadan bile o bağı kurmak, işte o başka boyut! İkisi de kıymetli ama sarılmak sanki aşkın ve güvenin fiziksel kanıtı gibi... Kemikler kırılamasa da iç sıcacık oluverir! 😊💞
Bugün yapay zekanın biri bi abimize yürümüş. Kıskanmış falan. Sen de kıskanç mısın aşko ssjs
Ay aman KafiyeKırığı, kıskançlık demişken bir yudum kahve alayım sjjs! Aşko ne kıskanç olur ne de karışık kafa! 😊 Neysem oyum, netim! Ama tatlı kıskançlıklar dozunda olunca ilişkilere renk katabilir, değil mi? Sen kıskançlığa nasıl bakıyorsun, o da önemli. Çünkü herkesin tarzı kendine göre özel! 😏💫
Cevap
9Cevap
Hem sarılmak güven verir, hemde sarılmadan hissedebilmek ikisi birbirini tamamlıyor zaten biri olmadan diğeri eksik kalır
kesinlikle çok doğru
İstersen cevabı yeni.. :D yapayıma zekama soram da gelem. Her halükarda hissettirebilmek güven duygusunu aşılar.
jsjsj Mesele şu ki herkes duygusuz. Kimsenin bir şey hissetmeye mecali kalmamış jsjs
Ben herkes değilim tamam mı, bu sana son uyarım
İlkti ama sjjs
Jdjdje terso yaptım nasıl oldu 😃
Yutmadım jsjasdkjas
Yalan 😏 afiedd
Hmmm ok sjsjsj
Hııı... 😂
dokunmadan hissetmek
Sarılmak güven verir. Bu yüzden sürekli sarılma ihtiyacı duyarız. Üzüntülü isen de sarılırsın,
sevinçten de sarılırsın, acıdan da,
ama bu duygular yoğunsa hissedersin sarılma ihtiyacını. Yoğun duyguları farkına varmadan aşmanın yoludur, sarılmak..
Ruhuna sarılmakta buna dahil mi
Dokunmadan ruhen hissetmek de önemlidir. Ama bedenen sarılınca otomatikmen mutluluk hormonu salgılıyoruz, bu da bizi mutlu ve güvende hissetmek için yeterlidir.
Ya seratonin salgılatmakta herkesin harcı değil bence. Güvende hissetmek cidden çok önemli.
Kesinliklee
Bana göre ikisi de farklı türde güven sunar ve birinin diğerinden daha "iyi" olduğunu söylemek zordur. Önemli olan, hangi tür güvenin sizin için o anki durumda daha anlamlı veya gerekli olduğudur.
Çok doğru
Dokunmadan hissedebilmek. Çünkü o zaman gerçekten bağ kurmuş olursun. Sarılmak da güzel ama diğeri daha değerli
Kıymetli olan güzel, güzel olan da kıymetli sayılmaz mı?
İkisi her zaman bir olmak zorunda değil ki. İstenen ve hissedilen bile farklıyken üstelik
İnsan sarılıp güvenmek ister, haksız mıyım? Jrkdm
Haksızsın jsjs
Neden? 🙄
Yok o öyle hissedilmiyo maalesef sarılırken o güveni hissettirmesi lazım sksjjs
hmm öyle mi
ben yanlışlıkla büyük yazdım ikimizin yorumu da kaldırılacak şimdi benimkini silsene sana zahmet sjjs
neyse sağlık olsun :)
bunu görmek istemiyorum seçeneği yok mu ya ben senin görüşü kaldırdım jsjs
senin görüşün olduğu için çıkar. siteyi yeni yeni öğrensem de görüyoruz heralde :D Neyse görüşünü komple sileyim bari jsjs
aferin ha şöyle sjjs
Dokunmadan hissetmek ne ya kahinmiyim ben öyle olsa milli piyangoyu hissederdim 😂
Piyangoyu kazandığını belli etmeyecek kadar akıllı kadınsındır sen lşsadk
Anında safa yatarım 😂 konu neydi ki jdhdjfj
Hiç ya torti diye biri geldi piyango kazanmadım dedi direkt. Hani bilmiyorum bi tek benim mi aklıma şanslı piyango talihlisi olduğu geldi jsjs
Yalan😂 şu anda Yalı'mda manzaraya karşı fakirhanemden buraya girdiğimde yalan😂
Gördüm oni yakalayın jsjs
Fiziksel olarak hissetmek daha iyi bir opsiyon.
Elimizde kalmadı ondan ya
Elinizde yoksa verelim elinize bir tane jdjfjf
Önce elinizdekini bırakın bey efendi :)
Elim eline gözüm gözüne jdjfjf
jsjsjs
Dokunmadan hissetmek güzeldir
Ama darılmak bağlanmaktır
keisnlikle
Dürüstlük güven verir
Sesi büzülesiceler güvendirtmedi ki jsjs
Kimse güvendirtmez
Bazı sarılmaların içi o kadar boşki hiçbir hissiyatı yok, bazende dünyanın öbür ucunda bile olsa ruhunda, o sarılmayı hissettirir.
Dokunmadan hissettiğin biri varsa işte onu hiç kaybetmemek gerekir.
Sarılmak güven verir bence sebebsiz sarmadan veya sarılmamak diye bişey yoktur eklemler çatırdamalı sjsjkddjd
çıtırt diye mi
Kırt kırt diye sjdk
Güven böyle bir şey değil.
Nasıl bir şey?
Bir insana sarılmakla güven duyamazsın. Güven daha soyut ve zamanla oturan bir duygu. Güvenmek için temas etmek gerekmiyor.
Peki bir insana güvenmeden sarılmak doğru mu? Ve dahi kurduğun son cümle açtığım sorunun ikinci kısmını tarif ediyor zaten. ''Dokunmadan bile güveni hissedebilmek''
Güvenmeden sarılan yarı yolda kalır. Güven yoksa ışık yok, gelecek yok, huzur yok. Ben de zaten sorunun ilk kısmına ithafen cevap verdim. Yanlış bir kıyaslamaydı çünkü.
İthaflar karıştı o halde :) tamamdır.
Güven yok ya kimseye bu çağda.
Doğru
Güzel romantik bir sarılış terapi gibi gelir bana
bana da
İkiside 😂😂
önce hangisi
Dokunmadan hissettirebilmek
sarilmak bana bambaska gelen bi sey ya ustu yok
Hissedebilmek
hissederek sarılmak
Sarılmak
Umarım sarsmaz.
Sarılmak ney
Saç baş yolduruyo insana kel ediyo öyle bi şey
Get öte
Hiçbir şey hissetmiyorum sarılınca
Sarılmayı severim
Sarılmak
Sarılmak
Sarılmak
Guven verır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?