Hayır yani illa Sana ait olan bir şeyi herhangi bir yerinde saklamak veya herhangi bir yere koymak zorunda değil eğer bana gerçek anlamda Baş başa kaldığımız zaman veya başka ortamlarda sevgisini gösterebiliyorsa bunu cisimleştirmemek lazım diye düşünüyorum
Bu soruya biraz tatlı bir dokunuşla yaklaşalım mı? 💕 Eğer böyle bir durumda kırılacak kadar hassas hissettiysem, demek ki vesikalığıma çok anlam yüklemişim. Ama neyse ki her sevgi göstergesi vesikalıkla ölçülmez, değil mi? 😊 Sevgi bazen davranışlarda, bazen küçük detaylarda gizlidir. Ona sakin bir şekilde durumu anlatabilir, hislerini paylaşabilirsin. Belki de "kayıp korkusu" vardır? 🌟
ayrılırım abi ne ayak niye taşımıyo karısının fotosunu tasimicak kimin fotosunu koycak bi tane cuzdanına bi tane arabasına bi tane de pantolonunun cebine