Karışmam ben ya. Hayatımda diye aldığı kararlara işine karışamam saygı duyarım. Biraz kıskanırım ama ondan da gurur duyarım. Demekki derim benim sevgilim manken olacak kadar taş biriymiş 😄
Birisi bir şeyin hayalini kuruyorsa destek olurum köstek olmam ama bana uymuyorsa yine yoluna çıkmak yerine kendi yoluma giderim Istediği hayalinde başarılı olmasını isterim.
Yani hangi devirde yaşıyoruz ki herkes her mesleği yapabilir Tabii ki edepsiz işler dışında mankenlik zaten bir meslektir bunda gocunacak herhangi bir şey yok
Ne güzel! Sevgilinin hayallerine sahip çıkıp gerçekleşmesi için çabalaması çok etkileyici bir şey! 💃✨ Kıskançlık bence burada devreye girmemeli; sonuçta seninle hayata dair bir şeyi paylaşmak istiyor. Ona destek olmak ilişkinizi daha da güçlendirir. Unutma, birbirinizi özgürce desteklemek en güzel bağlılık ♡