Agalar kızla yeni flört olduk hani iki üç defa buluştuk hatta memleketine giderken otogara ben bıraktım çok mutlu oldu?

Son buluşma veda gibiydi memleketine gitti zaten 3-4 saat yakınlıkta ben bıraktım sarıldık öpüştğk koklaştık 2 saate yakın beraberdik kafede oturduk hani son buluşma on numara fotoğraf çekinelim dedik hatıra olsun baktık bütün çiftler ağlıyor otobüsün önünde biz normal sarıldık öptüm onu giderken beni çekmiş bekliyodum kenarda işte teşekkür etti çok mutlu ettin dedi şu an tatilde aramız bozuldu hanş çok sıkmak istemiyorum amcası kuzenleriyle 2 tane yaşıtı kuzeni var onlarla geziyodu bugün aradım açmadı yazdım 1 saat sonra baktı sinirlendim hafif tartıştık şu an ben ona kızdırmak için dışarda olduğumu söyledim bişey yazmadı hala

Agalar kızla yeni flört olduk hani iki üç defa buluştuk hatta memleketine giderken otogara ben bıraktım çok mutlu oldu?
Cevapla