Kız arkadaşımın eve gelme saatine kadistigim icin ayrıldık?

2 dir eve 11.30 da giriyordu bende en geç 11 de girmesini istiyordum bana babam karışmıyor dedi benden ayrıldı neymiş ona karisamazmisim bu geçtim bostancı sahilde cimenlikler de oturmuşlar bu da ayrı bir yanlis ben mi cok yuklendim yoksa haklimiyim
Kız arkadaşımın eve gelme saatine kadistigim icin ayrıldık?
Cevapla