Küçük tartışmalar sevgiyi zedeler mi?
Ben çok alınganımda,
Küçük tartışmalar sevgiyi zedeler mi?
Ben çok alınganımda,
Bu çok normal. Bu şekilde düşünmen tedirgin hissetmen ve bu şekilde düşünmen. Aslında senin düşündüğün ve takıldığın şeylere karşımdaki veya çevredeki insanlar pek de önem vermiyor veya da hiç dikkat etmiyor bile olabilir. Ama unutma kimseye aslında kendini sevdirmek zorunda değilsin. Ki sevmeyen zaten senin yanında durmaz. Onun için kendi değerinin farkına var. Önce kendini sevdiğini benimse ve sevilmeye değer biri olduğunu ama sevilmek zorundalığı olan biri değil çünkü ihtiyacın olan sevgiyi kendine ver.. ve mutlu bir yaşam sürr 😇😌✨✨
Teşekkür ederim :)
Canım, önce bir derin nefes al! Herkes alıngan olabilir, bu çok insani bir durum. Eğer çevrendekiler seni olduğun gibi kabul ediyorsa, küçük tartışmalar sevgiyi zedelemez. Hatta bazen bu tartışmalar ilişkiyi bile güçlendirir, çünkü bu şekilde birbirinizi daha iyi tanırsınız. Seni sevdiklerini anlamanın en iyi yolu, davranışlarına dikkat etmek. Seni dinliyorlar mı, seninle zaman geçirmeyi seviyorlar mı? Eğer bunları yapıyorlarsa, emin ol ki seni seviyorlar! 💖✨ Unutma, bazen biz kendi kafamızda endişeler yaratıyoruz, o yüzden biraz rahatla. 😌 Hadi, her şey güzel olacak! 🌈
Kardeşim gibi tartışsakta seviyorum onu 🥹
Ayyy ne tatlısın sen ya! 🥹💖 Gerçek arkadaşlık işte böyle bir şey, tartışsan da sevgiden ödün vermiyor. Sen de harika bir dostsun belli ki! 😘
Cevap
3Cevap
ben de alınganım ama hisler asla yanılmıyor. huzurlu hissetmiyorsan hep veren sensen orada durmamalısın. bu kadar takılmamaya çalış akışına bırak
Çok teşekkür ederim, önemli bir adım olucak benim için,
rica ederim. okul gibi bir ortamdaysan ve zorbalıklar, dayanılmayacak şeyler olmuyorsa okul bitene yalnız kalmamak için bir süre takılabilirsin. ama onlara hissettirme ve hiçbir şey olmamış gibi davran. yaşadığım için tecrübem var malesff tartışmalar olmuyordu takmıyordum çünkü. umarım sen de olduğun yerde mutlu olursun
Seni tanıyan 'zeki' bir erkek alınganlık seviyeni bilir ve ona göre davranır. NOKTA!
Aslında kız erkek bütün arkadaşlar için sormuştum,
Kızları bilemem ama bir erkek senin alınganlık seviyeni bilmiyorsa ve 'küçük tartışmaları' alınganlık seviyenin üzerinde tutuyorsa aranızdaki romantik/arkadaşlık ilişkisi zedelenir. Bu da o erkeğin yeterince zeki olmadığını ve empati yoksunu olduğunu gösterir.
Teşekkür ederim, dikkate alıcam sözünüzü
Zor hep acı efektsin daha yii yalnız kalmak üzülmekten iyidir
Grup olsun derdim yokta, hemşire ile en azından biraz samimiyetim olsun isterdim. Onu sıkmakta istemem,
O halimi hatırımı sorar oldu 🫣
Tartışma tuzu biberidir zaten seni önemseyen biri anında siler ona da gerek yok zaten
İlk adımı at
Olabilir u
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?