Geçmişte kalan iki insan, birbirini hâlâ seviyorsa vazgeçmeli mi, yoksa tutunmalı mı?

Benim çok eski bir halim
Senin çok eski bir halini
Gerçekten çok sevmişti

Ama düşünüyorum da
Belki de onları
O çok eski vakitte
Rahat bırakmanın
Zamanı çoktan gelmiştir

Peki…
Geçmişte kalan bir sevgiyi
Yaşatmaya çalışmak mı yorar insanı
Yoksa onu kabullenip
Vedalaşmak mı daha çok acıtır?
Geçmişte kalan iki insan, birbirini hâlâ seviyorsa vazgeçmeli mi, yoksa tutunmalı mı?
Geçmişte kalan iki insan, birbirini hâlâ seviyorsa vazgeçmeli mi, yoksa tutunmalı mı?
Cevapla