Kurtarıcı prensimle karşılaştım ve ondan çok hoşlandım napıcam :) ?

selam arkadaşlar burada evimin yakınında konser vardı arkadaşımla gittik ikimiz çıkışta iki kişi ısrarla numara vs. istemeye başladı. tam o sırada bizi fark etmiş olacaklar ki geçen sene özel eğitim kursuna gitmiştim. oradaki çocuk ismimle seslendi ve bir sorun mu var dedi. :) o an ona baktım bir an tanıdık geldi ama olayın etkisiyle anımsayamadım neyse o an ışıldayan gözler ve gülümseyen bir yüzle bana bakıyordu. :) resmen kurtardı onlardan bizi. abisiyle fark etmişler abisi de o kurstaydı. fakat o gelmiş arkadaşımı da biliyorlardı kurstan ama direkt beenim adımı söyleyerek gelmesi o yüzdeki gülümseme çok anlam yüklememe sebep oldu. Etkilendim o kalabalıkta o ses bir kurtarıcı gibi geldi. teşekkür ettim ve sonra kısa bir konuşma sonrasında da kibarca iyi akşamlar dedi ve gitti bugün de instagramını bulup ekledim utandım biraz eklemeye ama o da kabul etti hoş bir davranıştı yani :) belki de ilk defa bir erkek beni bir durumdan kurtardı ondan etkilendim bilmiyorum :)

Kurtarıcı prensimle karşılaştım ve ondan çok hoşlandım napıcam :) ?
Cevapla