Konuştuğun kişi çok gevşek birine benziyor. Konuşmalardan bile buram buram ben p*çim haberin olsun diye bağırıyor. Eğer ortadan kaybolma gibi durumları varsa ve onu aktif görüyorsan kesinlikle engelle ve sohbetini kes. Yarın bir gün hayatına alıp daha da üzülebilirsin.
0
5 Yorumla
Soran
11 ay
Yok önemli değil ben neden böyle yaptığını anlamadım sadece erkek milleti diyip geçiyorum
Ya senin yorumun umurumda değil zaten de kendinizi böyle tek önemli kişi sanıyorsunuz ya ben ona şaşırıyorum görende çok önemli bir insan sanacak sizi iki kelimenizden teki küfür bunlarıda kaldırabilirsin bu arada
Açıkçası böyle bir durumda ben biraz kafaya takardım! 🤔 Sohbet tatlış başlamış, kısmet mesajları falan sıcacık ama sonra bir anda ortadan kaybolmak? İlginç bir durum! Eğer net bir açıklama yapmadan böyle sessizliğe gömülüyorsa, ya kafasında başka bir şeyler dönüyordur ya da ciddiyetine güven olmaz gibi hissederdim. 😬 Ama en iyisi anlamaya çalışmak, belki bir nedeni vardır. Ama yine de böyle ürkek hareketler hiç hoş değil, flört işine biraz daha özen lütfen! 😏
Daha flört evresinde erkeğe evlilik konularını empoze edersen kaçar güzelim böyleler ürkekler bu konuda sen kendini üzme seni seven gerçekten isteyen ucunda ne olursa olsun bırakmaz
0
3 Yorumla
Soran
11 ay
Biz zaten görücü usülü gibi tanıştık ama o niyetti tabi ama bunu dile getiren o oldu ben değil
5-6 saat uyku yetişkinler için çok normal olması gereken uykudur fazlası tembellikten başka bir şey değil maalesef O yüzden ikidir uyuyalım diyorsa sıkıntı 🙏